In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Oehwwww zo spannend meiden!!! 
ik duim enorm voor jullie mee!! 

ik denk trouwens dat in toch woensdag mijn Piek had. Toen was het streepje best donker. En gisteren en vandaag was het weer een stuk lichter. Vandaag zelfs bijna weg.. 

@WonderAn haha jaa echt waar! Dan kan ik het gelijk met het eerste toiletbezoek doen, moet altijd zo nodig..hoef ik alleen nog open te maken ??
Snap ik haha, hij dacht nou zal wel niks zijjn dan! ?? je zag echt al een streepje, bizar. Morgen dan hopelijk nog duidelijker! Ga je morgen ook nog normale doen of alleen CB?
Ja klopt... 2 dgn later. Dus je begrijpt waarom ik ga testen. ?  Heb ook echt heeel laag in mn buik/vagina raar gevoel en wat steekjes soms. Pfff als ik vannacht ongesteld zou worden dan zou het echt héél balen zijn ... 

@Noeksie Oooh meid ik schiet helemaal in de spanningsstand voor jou ook!????
Hahah ja hij zag het uiteindelijk ook écht wel. Nee, ik ga alleen met CB digitaal testen. Gewoon BAM in beeld. ???
Ook een trekkende vagina??? Ik begrijp je heel goed! Ik duim voor je vanochtend. ???
Ik laat het je/jullie strakjes weten!!

zit al jullie verhalen weer te lezen. Moet zo lachen om WonderAn en noeksie! Haha jullie typen zo leuk. 
ben ben benieuwd naar jullie testen van vandaag.. 

Waaaahhhh super zeg! Gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu ? 
hier nog steeds waterig afscheiding en ongi gevoel met vlagen. Wacht tot maandag dpo 12... 

Terug
Bovenaan