In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@WonderAn  ah zo blij voor jou!!  Gefeliciteerd!! ??
Ik heb toch vanmorgen een test gedaan, en hoe ik 'm ook hou in het licht, ik zie wit. Dus helaas. Als ik dan maandag nog niet ongesteld ben, test ik dan weer. Hoe stom ook, maar heb nu het idee dat het niet raak is op ene vandere manier ? heb weer krampjes en steekjes, misschien wel omdat ik ongesteld moet worden dus. 
@Elfje wij zijn even ver! Spannend he...goed dat je kan wachten tot maandag. ?

@Noeksie Ah heeel lief!!❤️? Dank je wel!❤️

Maar ik hoop het ook zó voor jou. Ik blijf voor je duimen hoor! Het hele weekend! ??? 

@WonderAn  Lief! Dankjewel! ? ?
Kan je het nu meer geloven? Ga je gelijk maandag naar de verloskundige bellen? Je eerste bewuste echte ronde gewoon al zwanger, wauw! 

@Noeksie Die letters op zo'n beeldschermpje maakte het wel ineens dat ik me er tóch echt bewuster van ben haha?
Ja, ik vind het echt een wónder dat het in één keer raak is, jeetje. Ik ben echt heel dankbaar. ☺️ Besef echt dat dit een wonder is hoor.

Haha, ja ik was zojuist aan het googlen naar  verloskundigen en ga maandag dírect bellen ja! 
Ik lees écht van alles; wordt er al weer opnieuw onrustig door, volgens mij blijft dat gewoon?

@WonderAn @Elfje hahaha ja inderdaad, helemaal toepasselijk! 
Snap ik, als je ook echt dát woord letterlijk ziet staan wordt het wel echt. Nou idd...is wel echt heel bijzonder hoor. 
Haha, ja ik heb er in m'n woonplaats maar 2 dus is niet moeilijk met kiezen maar als je er meerdere hebt moet je wel echt even gaan googlen en inlezen. Leuk hoor! Hou je ons nog wel op de hoogte? ??
Ja joh, nu ben je zwanger en ga je daar weer onrustig van worden. Het houdt niet op ? Alleen maar leuk ook toch! 
Ik krijg elke keer van m'n app een melding; 'is je menstruatie al begonnen??' Haha. Ohhh dit zijn echt lastige zenuwslopende dagen. Heb dan nog liever dat ik nu ongesteld word zodat het duidelijk is snap je. Begrijp me niet verkeerd want wil niet dat ik ongesteld wordt, maar dan wil ik weten of ik zwanger ben. ?

@Noeksie Haha, ik kom er achter dat ik er ook maar 2 heb in mn woonplaats ?. 
Jaa natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik blijf sowieso op het forum, want wil ook jou/jullie verhalen/avontuur horen!?
Haha jaaa heel leuk! Ik moet straks nog even de stad in om sinterklaascadeautjes te kopen, weet nu al dat ik afgeleid ga worden bij alle babyartikelen? Maargoed, daar wacht ik nog een tijdje mee hoor. Eerst maar heeel erg hopen dat alles goed gaat en het helemaal gezond is❤️

Hahah, gebruik jij ook de app 'mijn kalender'? Ik herken de vraag namelijk haha. Snap heeeel goed wat je bedoelt hoor, nu blijf je in die zenuwen zitten. En dat zát je al ivm je LF, maaar goed nieuws; je hebt al een LF van 10 behaald!❤️

Terug
Bovenaan