In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Ik probeer het via een link! 
Als je in de whatsapp groep wil kan je op onderstaande link klikken.
https://chat.whatsapp.com/L8ifliZAJw36i4SosOP7m6 
En nu hopen dat het werkt haha!

@Noeksie Haha, hoe eerder hoe beter hè. Zo gek dat wanneer je dan besluit samen om er voor te gaan je hele mindset ineens veranderd naar; ik wil het zó graag zó snel mogelijk... Terwijl, we allemaal weten dat het heel bijzonder is als het zó snel zou lukken en het je gegeven is.. Haha
Ik heb uiteindelijk vrijdagochtend op de 10e dag van mn cyclus de eerste test gedaan (met de roze CB testen na jouw tip), zaterdag de 2e en vanochtend de 3e, tot op heden geen positief resultaat. Volgens mijn kalender (ja ik heb ook maar meteen en app gedownload haha) zou ik morgen mijn ovulatie moeten hebben, maargoed dat is gemiddeld genomen natuurlijk. Dus pfff spannend!

@MLena bij mij werkt de link ook niet. 
@WonderAn haha echt he! Ik weet ook wel dat het heel bijzonder zou zijn idd, maar toch zou je het nu gelijk willen. Logisch ook, je stopt bijvoorbeeld niet voor niets met anticonceptie haha. 
Oh jij zat vrijdag natuurlijk dan al op dag 10 ja! Ik vandaag op dag 10. Hmm nou ben benieuwd! Misschien is morgen dan ook echt wel je ei. Ik had vorige ronde zo'n last van krampen in m'n buik, voel het vaak wel aankomen. Mijn app zegt dag 26, maar vorige ronde was na de ontrekkingsbloeding dus zie dit pas als de échte eerste ronde zegmaar, spannend hoor! 

@Noeksie Haha precies, helemaal waar. Jaa ik dacht eerst; ik start zaterdag of zondag, maar had de testen al binnen en zag op de verpakking dat je bij een cyclus van 25/26 dagen al vanaf dag 8/9 kan testen, dus ik ben maar gelijk begonnen. Ja ben heel benieuwd wat de test morgenochtend aangeeft..
Ah fijn, dat je de eisprong wel een beetje voelt aankomen! Ik hou mn 'klachten' nu ook een beetje bij in de app, normaal ben je daar wat minder bewust mee bezig natuurlijk.
Jij gaat morgen starten met ovulatietesten? Ben echt heel benieuwd. We delen in ieder geval de spanning in de eerste echte ronde samen ☺️

@WonderAn ja fijn he dat ze aangeven wanneer je kunt beginnen! Ik moet dan op dag 11 met cyclus van 28 dagen. 
Idd heel handig om het allemaal bij te houden in de app! 
Ja klopt, ik dacht ik begin vandaag maar ga toch morgen maar beginnen omdat dat ook bij clearblue staat en voel nog niet zoveel. Ik ben ook heel benieuwd! Haha ja he, vindt het echt fijn dat ik hier alles kwijt kan en gezellig kan kletsen! 

@Noeksie Spannend, heel benieuwd naar jouw testen ook. Ik laat het weten! 

Absoluut! Ik merk echt dat ik behoefte heb om  het van me af kletsen. Gewoon vrouwen onder elkaar ?

@WonderAn Heb de test gedaan maar nog geen smiley, had het ook niet verwacht. Maar ik hoop toch wel ergens deze week! 
Bij jou al een smiley? 

Terug
Bovenaan