In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Joycekg  ah, tuurlijk is het balen! Maar toch ook wel fijn dat het nu een échte menstruatie is! Vertrouwen in hebben dat dit nu gewoon een echte ronde gaat worden met een eisprong. Op heeel veel geluk voor jou ?? en geniet lekker van je week vrij. 
Hier helaas een spierwitte test....dus ik ga er maar vanuit dat ik nu heel snel ongesteld ga worden. ? 

@joycekg klinkt misschien raar maar is denk ik wel goed en fijn dat je echte menstruatie nu wel is begonnen dan kun je straks gewoon met een goede moed naar de volgende ronde gaan. Succes ? 

Noeksie, balen dat die nog wit is. Maar het kan nog he! (Hoop ik) heb je trouwens wel met één early test gedaan? Ik zit ook op dpo 12 ga woensdag pas weer testen dan is het dpo 14 maar vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden zit op dag 32.. maar nog niks te bekennen gisteren is het bij een heel klein beetje bloed gebleven. Hoop dat dat toch de instelling was ?? Op internet staat vanaf 5-12 dpo dus het zou kunnen. Heeel veel succes met wachten ??

@Joycekg Ooh dat snap ik heeel goed! Het is al knap dat je het zo opschrijft, het ook daadwerkelijk zo voelen.. daar gaat echt wel wat aan vooraf!☺️

Hahah, wat fijn dat de krampen zo goed te doen zijn! Wel herkenbaar, ik had zelf ook zo dat de menstruaties ná langdurig pilgebruik best goed te behappen waren?
Hopelijk blijft dat zo; al hoop ik natuurlijk dat je dit maar eenmalig ervaart????

@Noeksie Ooh Noeksie.. het kán nog steeds maar ik snap je gevoel... Ik blijf nog even duimen draaien vandaag❤️?
Hopelijk blijft de ? weg..

Balen Joyce en Noeksie! 

maar voor Joyce.. je weet nu wel waar je aan toe bent en je kunt door... hoe balen het ook is.. 
En voor Noeksie.. ik zou het nog even afwachten hoor.. je weet maar nooit! 

@Elfje hmm had er nog 2 liggen van Sensitest liggen. Ik zie niet Early staan maar wel op de voorkant dat je 4 dgn voor menstruatie kan testen. Maar ik weet ook niet eigenlijk of dit een goede test is. Ik loop precies gelijk met jou, zit ook op dag 32 en nog niks te bekennen. Het zou volgensmij best kunnen dat het van de innesteling was. Duim voor je!!! ?
@WonderAn ja pffff had niet gedacht dat ik nou ineens zo'n langere cyclus zou hebben gek genoeg, heb altijd wel regelmatig gehad (weleens eerder gestopt met de pil door verschillende redenen zoals doorbraakbloedingen) maar ik had vorige keer eisprong op dag 18 en nu wss 21 dus dat maakt ook uit natuurlijk. Wel balen allemaal die onduidelijkheid. Lief dankjewel. Hoe is het met jou? 

Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes,  dat doet mij goed. Hier is het bloeden al weer wat minder geworden maar dit is ook al dag 4 in principe dat ik bloed verlies. Het is maar 2 dagen wat meer geweest en daarna nog wat licht roze. Nu kunnen we echt gaan beginnen?

Terug
Bovenaan