@Elfje ja logisch! Is ook super spannend. Ah ik ook 2e ronde, en we lopen idd helemaal gelijk, haha. Nouja...als ik de testen zo terug zie ga ik er maar vanuit dat ik de 25e/26e eisprong heb gehad, want moet dus eigenlijk de 26e pakken omdat toen de streep lichter werd. Tel jij wel vanaf de dag dat je streep zo donker was of ook die dag erna? Maar het is bij mij denk ik nog niet zo goed te meten, idd balen ja... maarja ik vind het een fijner om er vanuit te gaan dat toen mn eisprong was dus dat blijf ik gewoon denken. ?
Vorige maand had ik een LF van 10 ongeveer, daar ben ik dan nu als ik tel vanaf 26 november. Zo spannend...ben maar lekker in bad gegaan net, best wel krampjes en pijn in m'n onderrug. Ik word wel echt ongesteld denk ik. Hoop dat het nog wat langer duurt zodat m'n LF wat langer is ?
Vorige maand had ik een LF van 10 ongeveer, daar ben ik dan nu als ik tel vanaf 26 november. Zo spannend...ben maar lekker in bad gegaan net, best wel krampjes en pijn in m'n onderrug. Ik word wel echt ongesteld denk ik. Hoop dat het nog wat langer duurt zodat m'n LF wat langer is ?