In oktober/november stoppen met anticonceptie!

@Elfje ja logisch! Is ook super spannend. Ah ik ook 2e ronde, en we lopen idd helemaal gelijk, haha. Nouja...als ik de testen zo terug zie ga ik er maar vanuit dat ik de 25e/26e eisprong heb gehad, want moet dus eigenlijk de 26e pakken omdat toen de streep lichter werd. Tel jij wel vanaf de dag dat je streep zo donker was of ook die dag erna?  Maar het is bij mij denk ik nog niet zo goed te meten, idd balen ja... maarja ik vind het een fijner om er vanuit te gaan dat toen mn eisprong was dus dat blijf ik gewoon denken. ?
Vorige maand had ik een LF van 10 ongeveer, daar ben ik dan nu als ik tel vanaf 26 november. Zo spannend...ben maar lekker in bad gegaan net, best wel krampjes en pijn in m'n onderrug. Ik word wel echt ongesteld denk ik. Hoop dat het nog wat langer duurt zodat m'n LF wat langer is ?

@Noeksie Ohh jeetje, zou het?? Blijven duimen?? Maar wel goed dat je het zó ziet. We duimen sowieso op goed geluk!❤️
Hahah, ik snap wat je bedoelt hoor. Alleen denk ik niet dat het zo is.. omdat ik eigenlijk de 29e/30e (met een cyclus van 25/26 dagen) zelfs al ongesteld had moeten worden als ik de cyclus van afgelopen 3 maanden nam (ik had mn app op gemiddeld staan). Ik heb gelezen dat je NOD niet hoeft op te schuiven als je een kortere LF hebt.. (waarvan ik dus idd geen idee had als het zo is?)
Maargoed, ik kan altijd ineens een veel langere cyclus hebben gehad natuurlijk, maar mn gevoel zegt eigenlijk van niet ? Haha ja dat is het belangrijkste!?
Achja, ons lichaam blijft iets vaags en bijzonders tegelijkertijd ?❤️ 

@joycekg Ah meid, bah.. Ik begrijp je heel goed qua situatie op het werk. Dat breekt je echt op; en zeker als je dan nog zo bezig bent met je vruchtbaarheid/ongesteldheid etc. 
Ik stuur je virtuele liefs ?
Snap dat je niets van je lichaam begrijpt.. en als je er zo mee bezig bent duurt álles te lang..
Ga vandaag rustig aan doen, kijk lekker een filmpje op videoland/netflix, prop er ff wat lekkers in... en ff niks?.

@WonderAn  ja dat sowieso! Ben nu alle pijntjes weer kwijt dus het blijft zo spannend. Ik ga gewoon om de 2 dagen testen denk ik haha maar als ik na woensdag nog niet ongesteld ben, dan heb ik nog later mijn ovulatie gehad en gewoon volledig gemist helaas, dat is dan wel duidelijk. 
Ah ja ik snap het idd! Dat wist ik ook niet van de LF idd...ik tel nu ook maar gewoon 14 dagen verder maar als ik een kortere LF heb dan klopt dat dus ook helemaal niet en is vandaag m'n NOD ? nou echt hoor...om moe van te worden dat lichaam ?? ik ga nu proberen om te denken van; ik laat het allemaal maar gebeuren en ik zie het wel. Word er nu ook een beetje moedeloos van en kan er toch niks aan veranderen. Hoop gewoon dat ik snel duidelijkheid krijg.
Als het allemaal goed mag gaan, wanneer ben je dan uitgerekend? ?

@WonderAn, helaas ik ben echt ongesteld geworden. Het is nu precies zoals mijn menstruaties altijd zijn. Ik zie het positief in en kan vanaf nu echt gaan beginnen met ovu testen.  
Helaas was ik aan het werk hahah, dus even rustig Netflixen zat er niet in helaas. We zijn de dag weer door gekomen en nu een weekje vrij.  Even bijtanken van al het werken.

@Noeksie Ja bizar toch, dat je dan nu weer 'klachten' vrij bent?? Jaa gelijk heb je qua testen, om de dag is ook het fijnst!☺️

Hahaha ja hou op, schei uit hoor. Goede instelling, snap dat dat heeeel moeilijk is. Ik hoop ook dat je heeel snel duidelijkheid hebt, we tellen de dagen af ??? Ik leef écht met je mee.
Als het goed gaat, ben ik rond 11 augustus uitgerekend ☺️ Ik bel morgen een verloskundigepraktijk op. Echt een héél gek idee haha

@Joyckg Aah goed dat je het zó ziet! ? We gaan nu duimen voor een ronde vol geluk! ?
Ja heel goed, even lekker bijkomen en nietsen, dat heb je meer dan verdiend!!

@WonderAn, ja ik zeg het heel positief maar dat heeft wel even geduurd voordat ik die mindset had hoor haha. Tuurlijk is het balen maar ik had ook niet echt anders verwacht na al die gekke bloedingen tussendoor. Wat wel positief is dat ik wel ongesteld ben maar dat die krampen goed te doen zijn. Toen aan de pil slikte ik eerst paracetamol maar dat hielp geen ene f*ck hahahah. Dus toen over gegaan op de aleve feminax en die hielp me er eigenlijk redelijk doorheen. Maar ik ben echt blij met de krampen die ik nu heb? gek om dat zo te zeggen eigenlijk ?

Terug
Bovenaan