Indra is onrustig, zou ze aant bevallen zijn??????????

Hihihi meiden ik heb gelachen om jullie hoor.
Je leest allemaal zenuwachtige dames om een olifant haha.
Maar wel erg leuk en ik moet zeggen toen ik daarnet keek, dacht ik s**t ze zijn al buiten.
Ik had vannacht best kunnen kijken, Yoëll had weer een spook nacht.
In het vervolg ga ik dat misschien wel doen

Pauline

Zo, jullie weten het wel spannend te maken hoor, maar ik moet toegeven dat ik het ook wel heel erg interessant vind.

Ik heb zojuist nog even gekeken en ze zijn naar buiten. Jammer.... Ik ga zometeen met een vriendin naar Scheveningen (kindjes zijn bij hun vader, helaas), even lekker uitwaaien, dus ik hoop niet dat ze vandaag gaat bevallen. Ik zou het wel heel gaaf vinden om te zien hoe dat 'kleintje' geboren gaat worden.

Nou doeg en een fijne zondag allemaal.

Groetjes Fonske.

Moet er inderdaad ook om lachen om die reacties van (o.a. mij) vannacht, maar het had wel wat zo 's nachts kijken naar een olifant!!  

wachten weer tot vanavond!

Hey...

Hihi hier nog zo een nieuwsgierige muts haha..
Volgens mij is ze nog steeds niet bevallen, jeetje wat spannend dit zeg, nou ik hou de comp aan hoor hier haha!

Liefs bianca

Heeeeeeeeeeeyyyy ik ben er weer!!!!!

Na een lange werkdag (blèèèèèh) eindelijk thuis. Ben best moe, maar dat weerhoudt me er niet van om even weer naar Indra te kijken. Ze zijn nog buiten, maar over een klein uurtje mogen we ze weer aanschouwen.
Ik hoop toch ècht dat het gauw gebeurt, anders hou ik hier thuis geen sociaal leven meer over hahahahaha.
Alleen maar achter de pc...
Kijkt iedereen vanavond weer gezellig mee?

Groetjes happyM

Terug
Bovenaan