Ineens alle symptomen weg?

[quote quote=10265056]
Weet niet of jullie de test kunnen zien maar hij is echt super knal. Veel donkerder dan de eerste en de tweede test van 7 en 9 nov. Dat stelde me een beetje gerust en begon er weer vertrouwen in te krijgen en ja hoor, plots pijnlijke tepels en krampachtig menstruatie gevoel in de buik. Ben weer redelijk positief ? Nu nog wel spannende twee weken tot aan de echo.
Bedankt voor jullie berichtjes xx

[/quote]
Goedzo! Hoeveel weken ben je nu? Die weken wachten tot de eerste echo zijn zooo langgg, maar je komt er doorheen!

[quote quote=10265219]
Weet niet of jullie de test kunnen zien maar hij is echt super knal. Veel donkerder dan de eerste en de tweede test van 7 en 9 nov. Dat stelde me een beetje gerust en begon er weer vertrouwen in te krijgen en ja hoor, plots pijnlijke tepels en krampachtig menstruatie gevoel in de buik. Ben weer redelijk positief Nu nog wel spannende twee weken tot aan de echo.
Bedankt voor jullie berichtjes xx
Goedzo! Hoeveel weken ben je nu? Die weken wachten tot de eerste echo zijn zooo langgg, maar je komt er doorheen!
[/quote]
Zo inderdaad, vreeeeeselijk! Ik ben nu precies 5 weken, zo pril nog! 

Ik heb PCOS met eerste ronde clomid van 50 mg is het aangeslagen. Heel vreemd gegaan ze konden geen eisprong vinden na cd 17 ben ik paar dagen Italië nog geweest. Toen ik terug kwam was er nog steeds niks te zien. Ze dachten dat er geen zou komen en misschien kleine kans dat wel geweest is. Maar toch is het gebeurt haha.

ik ken jullie gevoel van 5 weken! Duurt allemaal zo lang en zoveel onzekerheden maar het is goed om erover te praten en die angsten te delen. Beter dan in je eentje opkroppen. Want dan merk je dat je niet alleen voor staat. Ik vind die eerste 12 weken soms wel eenzaam gevoel geeft. Omdat je nog moet verborgen houden van de wereld! Je partner is wel lief maar die snapt niet altijd wat hormonen allemaal doen met je. 

[quote quote=10265291]Ik heb PCOS met eerste ronde clomid van 50 mg is het aangeslagen. Heel vreemd gegaan ze konden geen eisprong vinden na cd 17 ben ik paar dagen Italië nog geweest. Toen ik terug kwam was er nog steeds niks te zien. Ze dachten dat er geen zou komen en misschien kleine kans dat wel geweest is. Maar toch is het gebeurt haha. ik ken jullie gevoel van 5 weken! Duurt allemaal zo lang en zoveel onzekerheden maar het is goed om erover te praten en die angsten te delen. Beter dan in je eentje opkroppen. Want dan merk je dat je niet alleen voor staat. Ik vind die eerste 12 weken soms wel eenzaam gevoel geeft. Omdat je nog moet verborgen houden van de wereld! Je partner is wel lief maar die snapt niet altijd wat hormonen allemaal doen met je.[/quote]

Oh joh, wat een geluk! En dat met PCOS!
Ik ook PCOS, ik ben gelijk op de letrozol gezet. Uiteindelijk met de hoogste dosis is het de tweede ronde gelukt!
Ja ik snap zeker wat je bedoeld. Ik vind het ook wel fijn hier soms even mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik maak mezelf echt helemaal gek hier, wil gewoon alweer het liefst testen. Ik ken mezelf ook echt niet zo, in alles ben ik zo ontzettend nuchter maar in deze.... haha.

Met mij gaat het goed! Symptomen zijn minimaal, soms last van mijn borsten maar lang niet continu. Enerzijds heb ik er een super goed gevoel over maar dan ineens betrekt mij een onzeker gevoel en angst dat het mis is. We gaan het woensdag zien....EINDELIJK! Wordt sowieso janken, wat de echo ook laat zien haha.
Hoe gaat het bij jou? 10 weken alweer!

@Mayyy! Wat leuk iets leuks om naar uit te kijken ben echt super benieuwd hoe woensdag zal zijn! Niet te veel druk maken (hoe moeilijk het ook is). Die onzekerheid blijft altijd. 

Bij mij ging goed had woensdag intake met echo en je zag al kleine bewegen was toch echt effe special om te zien hoeveel die bewoog. Ik moet weer donderdag heen voor een termijnecho. Dus ik heb ook super veel zin en ben ook iedere keer super nerveus!

Ik heb dit ook gehad eerste weken ene dag geen symptomen Anders dag weer wel. Had zelfs onverklaarbaar bloedverlies tussen de 6 en 9 weken want ook ineens stopte.  Ben inmiddels vandaag precies 7 weken geleden bevallen met 41weken en 2dagen met behulp van strippen.  Dus kan je nagaan bloedverlies, verdwenen symptomen en alsnog tot 41 weken gelopen zonder het strippen was ik waarschijnlijk met 42weken ingeleid haha. Zou me nier teveel zoryen erover maken..sterkte en geniet ervan.

Terug
Bovenaan