Ineens alle symptomen weg?

Ps; al die onzekerheid enzo is ook normaal om te voelen. Ik was onzeker tot het moment dat ik mijn zoontje eindelijk kon vasthouden. 

[quote quote=10267862]@Mayyy! Wat leuk iets leuks om naar uit te kijken ben echt super benieuwd hoe woensdag zal zijn! Niet te veel druk maken (hoe moeilijk het ook is). Die onzekerheid blijft altijd. Bij mij ging goed had woensdag intake met echo en je zag al kleine bewegen was toch echt effe special om te zien hoeveel die bewoog. Ik moet weer donderdag heen voor een termijnecho. Dus ik heb ook super veel zin en ben ook iedere keer super nerveus![/quote]
Ooooo goed om te horen zeg!! Lijkt mij ook prachtig en heel emotioneel ?

Eindelijk is het bijna zo ver. Kan haast niet meer wachten. Maar heb er nu steeds meer vertrouwen in. Het is nu 2.42uur en ik ben super misselijk? en mijn borsten doen super zeer ? dus wat betreft symptomen zit het wel goed haha!

[quote quote=10267876]Ik heb dit ook gehad eerste weken ene dag geen symptomen Anders dag weer wel. Had zelfs onverklaarbaar bloedverlies tussen de 6 en 9 weken want ook ineens stopte. Ben inmiddels vandaag precies 7 weken geleden bevallen met 41weken en 2dagen met behulp van strippen. Dus kan je nagaan bloedverlies, verdwenen symptomen en alsnog tot 41 weken gelopen zonder het strippen was ik waarschijnlijk met 42weken ingeleid haha. Zou me nier teveel zoryen erover maken..sterkte en geniet ervan.[/quote]
Ahhhh zo dan heb je het ook even pittig gehad! Gefeliciteerd met jullie wondertje ?

Dat lees ik inderdaad vaker! Ik probeer inmiddels het wat los te laten, gaat de ene keer beter dan de ander. Gelukkig morgen echo, dan weten we meer. Zelf inmiddels wel het gevoel dat het goed zit, dus laten we het hopen??

Hoi Mayyy,
Wat een rottijd om wakker te liggen, heb ik de eerste weken ook gehad van de misselijkheid. Ik neem nu savonds voor het slapen gaan een banaan, die werkt lang genoeg door waardoor ik pas om 6 uur wakker wordt van de misselijkheid/honger. Misschien kan het jou ook helpen :)
Liefs,

[quote quote=10268557]
Hoi Mayyy,
Wat een rottijd om wakker te liggen, heb ik de eerste weken ook gehad van de misselijkheid. Ik neem nu savonds voor het slapen gaan een banaan, die werkt lang genoeg door waardoor ik pas om 6 uur wakker wordt van de misselijkheid/honger. Misschien kan het jou ook helpen :)!
Liefs,
[/quote]
Oh goede tip! Dat wordt bananen inslaan haha. Dankjewel!

Zojuist de eerste echo gehad. Er was alleen een dooier en een vruchtzakje te zien. Of ik ben veel korter zwanger dan ik berekend heb (wat gek is want ik zit in een medisch traject en krijg meerdere echo's rondom ovulatie), of er is geen door ontwikkeling en het wordt een miskraam.
Volgende week woensdag weer een echo.
Pff even verwerken dit nieuws :-( :-( 

Och jeetje Mayyy,
Wat onwijs rot om te horen! Dan is een week wachten nog erg lang :( hoeveel weken zou je nu dan (volgens de echo) zijn? Snap dat dat even pittig binnenkomt! Het is natuurlijk hopen op het beste, maar snap dat dat wel even moeilijk is na dit nieuws :(..
Liefs

[quote quote=10269138]Och jeetje Mayyy, Wat onwijs rot om te horen! Dan is een week wachten nog erg lang  hoeveel weken zou je nu dan (volgens de echo) zijn? Snap dat dat even pittig binnenkomt! Het is natuurlijk hopen op het beste, maar snap dat dat wel even moeilijk is na dit nieuws :(.. Liefs[/quote]
Dat konden ze niet eens zeggen omdat er geen embryo te zien is, alleen een vruchtzakje en een dooier. Volgens mijn berekenen zou ik 7+2 zijn maar gynaecoloog had dat zelf al bijgesteld naar 6+6 ( ik zat in een medisch traject), maar áls het nog goed is ben ik zelfs korter dan 6+6. Volgende week woensdag weer een echo, nu erg verdrietig ??

Terug
Bovenaan