Innesteling of niet?

Heee dames,
 
ik heb precies het zelfde gehad als jullie. 23/24 augustus mijn eisprong gehad en flink geklust met mijn vriend. Sinds paar dagen enorm opgezwollen en gevoelige borsten (pas niet meer in mijn normale bh’s), opgezwollen onderbuik met krampen en ook lichtelijk pijn alsof ik moet menstrueren. Ik heb ook sinds deze week weer wit-doorzichtig achtige slijm wat rekbaar is, maar dan in propjes. Soms heb ik echt het gevoel alsof er ineens een fontein uit me komt dus snel naar de wc dan. Ben zo bang dat mijn lichaam me ook voor de gek houdt. Moet maandag ongesteld worden en vandaag een vroege test gedaan van CB helaas negatief. Durf gewoon niet te Hopen. Wel fijn dat jullie het zelfde hebben en ook ongeveer dezelfde NOD dag
 
Groetjes,
Rosly
 
Heyyyy,
@klaproos jaaa echt leuk.. ik heb nog steeds gevoelige borsten die alleen maar groter worden ook nu. En een hele vieze smaak in mijn mond erbij gekregen. Ik heb gisterochtend wel een test gedaan van de actiom maar die was negatief. Ik kon niet wachten??. Nu gewoon netjes wachten. En bij jou ook super spannend want je hebt de syptmomen! Wanneer mag je testen?? 
Groetjes Redbone
@rosly 
welkom welkom! We mogen een beetje rond de zelfde tijd testen.. dus hou ons op de hoogte. De symptomen lijken een beetje op elkaar hoop dat je het bent en dat die tante deze maand wegblijft! Spannend!!!! Groetjes
 
Hey dames!
ik heb ook even een vraagje;
mijn menstruatie is altijd heel onregelmatig geweest. (Soms maanden niet, soms weken achter elkaar)
laatste keer dat ik ongesteld ben geweest is in juni geweest!
nou dacht ik vorige week dat ik ongesteld moest worden maar deze “ongesteldheid” heb ik nog niet eerder mee gemaakt!
de eerste dag was een paar druppels licht bloed. Toen 1 dag niks en toen 3 dagen weer een paar druppels. (Eerste 2 dagen licht bloed en derde dag bruin bloed) de laatste dag was maandag- is nu donderdag. Wel al 2 testen gedaan en beide negatief.
verder lijk ik wel symptomen te hebben van zwangerschap!
nou lees ik overal dat je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Maar nu heb ik dus geen idee wanneer ik kan testen met de “echte “ uitslag. 
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
 
xoxo
 
Hoi allemaal,
 
Mijn NOD is 18 september, het is de eerste ronde dus erg spannend! Heb wel al allerlei kwaatje: af en toe missslijk en geen trek in sommige dingen, last van krampen, zurige pijn in mijn borsten. 
 
Ben benieuwd! 
 
Hee Redbone,
 
Jaa ben zo benieuwd. Hoop inderdaad dat die vervelende rode bloedbadmormel weg blijft. En dat wij er een mooi groeiend gezegend kindje voor terug krijgen! Ik ga denk ik met clearblue zaterdag nog een keer testen dan is het maar 3 dagen en dan hoop ik dat het wel positief is. Kan echt niet wachten en durf niet te hopen. Ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Wanneer ga jij testen?
 
@lisaneee,
 
zo snel gaan die kwaaltjes niet hoor meis, je moet nog 1,5 week. De innesteling is waarschijnlijk nu pas ongeveer! Maar des al niet te min; hoop dat de kwaaltjes die je nu ervaart daarvan komen en dat je zwanger bent. Hou je ons op de hoogte?
 
He meiden!
Leuk om ook jullie verhalen te lezen! Welkom!
@redbone: meis wat spannend!! Je mag morgen officieel testen toch? Dan ga ik op mijn werk toch stiekem even checken ;-) (kan dan alleen niet reageren) wel jammer dat je eerste test negatief was. Ik heb eens gegoogled op die action testen maar die schijnen ook niet heel goed te zijn als je voor NOD test. Ik ga/mag maandag testen (met een action test ;-)), ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve test had... ben er zo mee bezig. Gelukkig vanochtend even gerustgesteld door manlief en daarna wel even hard kunnen werken. Als ik niet zwanger blijk te zijn straks is er wel iets geweest of houdt mijn lijf me echt ongelofelijk voor de gek... #spannend!! 
@Rosly, spannend zeg allemaal! Klinkt wel als aardige kwaaltjes.. gek he hoe je dan gaat twijfelen aan jezelf en aan je lijf! Is het jullie eerste kindje straks?
Hoe lastig het ook is moet je misschien nog even wachten voordat je zeker weten rond je NOD zit. Je hoort ook weleens dat mensen dan voor NOD positief testen en dat het dan op het laatste moment nog misgaat en ze toch ongesteld worden.. Niet om je bang te maken hoor maar dat is voor mij wel de reden dat ik nog niet nu test en probeer mijn NOD af te wachten (hoe lastig ik het ook vind hoor! hihi begrijp me niet verkeerd, het is goed dat we dit weekend een weekendje weggaan en ik de testen thuislaat).
@lisanneee, ook spannend zeg! De krampen kunnen best met een innestelling te maken hebben, ben benieuwd, spannend hoor meis!
@witteroos, oeh dat klinkt wel gek ja.. het kan zijn dat de bloeding die je hebt gehad een innesteling is geweest, dan zou je nog ongeveer 2 weken moeten wachten tot je hcg voldoende opgebouwd is om een test te doen. Lastig lijkt me dat zo'n onregelmatige cyclus, heb je wel het idee dat je je eisprong hebt gemerkt/gevoeld? Dan zou je aan de hand daarvan ook nog kunnen uittellen wanneer je dan kunt testen. 
Nou meiden, ik ga voor jullie duimen!!! 
 
 
 
 
 
HeeKlaproos,
Het is onze eerste kindje en ook onze eerste maand ‘proberen’. Allemaal dubbel zo spannend en dubbel zo mooi mocht het echt waar zijn. En ja dat heb ik inderdaad ook gehoord, maar zal niet toch... hoop ik. Mijn vriend kan ook echt niet meer wachten en vraagt elke dag om een test te doen, die is nog zenuwachtiger dan ik. Hij wilt heel graag een dochtertje, zo lief. Ook een zoon is meer dan welkom hoor. Wat ik wel leuk vind is dat ik nu door vriendinnen en mijn ouders hoor: Zo jij hebt dikkere tieten gekregen. Dan val je toch wel even stil aangezien je het nog niet wilt vertellen. Extra spannend overal. De krampen in mijn onderbuik worden wel steeds heftiger... En mijn onderbuik is gevoelig als ik er op druk, iemand die dit ook heeft? 
 
Wanneer ga jij precies testen? 
 
Terug
Bovenaan