Innesteling of niet?

Dank fayre, ook op andere forum. Ik baalde vanmiddag even ontzettend, kon wel janken maar ging met de kinderen ergens op visite dus kon niet haha. Maar gelukkig was het een goede afleiding. Nu gaat t wel weer. 
Miss is nu mijn cyclus toch ietsje langer, weleens 30/31 geweest dus het is niet einde van de wereld. Ik wil gewoon niet dat het zo lang duurt omdat er al 6 en 11 jaar tussen mijn andere kinderen zit....maar goed..je kan wel willen, maar doet er verder niks aan. En je weet niet of het 6 maanden duurt of 12 he. Als je dat wist vind ik 8,9, 10 ook prima, zit nu in ronde 5. 
Maar nu gaat het echt wel weer, mijn man wil elke dag wel dus dat zit goed, maar ik merk zelf dat ik het moeten wat minder vind, we gaan vanavond een romantische avond maken, leuke film enzo...dan gaan we er nog zeker voor. En ook dan kom ik vanzelf wel in de mood, bij mij altijd iets meer voor nodig dan bij mijn man whaha. 
Wat het ook wel is bij mij...baal gewoon dat het niet zo gaat als vorige maand, nu ineens dag later etc..kan ik blijkbaar niet handelen (hoezo controlfreak) maar van me af kunnen zetten vanmiddag. 
Zo....dat was mijn beklaag. Dank voor het aanhoren ??
 
Citrus fijn dat je je weer beter voelt. Soms is het ook gewoon k.u.t. hoop dat je het goed gezellog hebt vanavond ? ik heb soms ook meer nodig om warm te draaien hoor. Maar moet zeggen dat ik nu gewoon telkens zin heb haha.
Ik ken het gevoel van leeftijd btw. Me stiefdochter is bijna 4 en wou daar ook niet teveel tussen hebben zitten dus ik hoop voor jou net ald iedereen anders en ofc mezelf dat het snel lukt!
Kom maar op met de positieve testen!
 
Joepie! Mijn temp is flink gestegen! 36.8. 36.9 en vandaag 37.1  
Gisteravond rond 20:30 nog LH piek ook. 
Dus nu echt op naar het onderwerp van dit topic haha. Nu maar hopen dat wanneer ei bevrucht is, het nog op tijd is met innestelen... met zo'n korte LF duim duim! 
 
MEIDEN!! Dit geloven jullie nooit!!
Ik heb een paar hele drukke dagen gehad op mijn werk, gewoon geen tijd om mn laptop open te doen vandaar mijn late reactie. Ik voelde me echt rot, moe en had hele heftige steken in mijn buik. En die borsten... 
Uiteindelijk was ik het vanochtend allemaal zat en heb, in een soort boze bui, een test gedaan. En ik ben gewoon ZWANGER!!! 
Ik kan het nogsteeds niet geloven! Ben 4 dagen voor mn NOD maar had een duidelijke streep op een action test 'early days' (en nieteens met mijn eerste urine). 
Ik was zo tegen die vroege testen en nu heb ik het toch gedaan, de komende dagen maar even rustig houden en maandag weer testen. Ik ben zo blij en opgelucht en toch ook weer onzeker... Nu duimen dat t ukkie hier gewoon lekker blijft plakken! 
 
@Rosly, bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik ongeveer 6 dagen voor NOD een bloeding, nu niet gehad. Oh meid ik ben zo hard voor je aan het duimen! Snap heel goed dat je er klaar mee bent hoor.... 
@Citrus phoe kan me goed voorstellen dat je je flink rot hebt gevoeld. Maar goede hoop houden hoor, je weet maar nooit, misschien idd een wat langere cyclus deze maand!
@Freye bij jullie ook spannend dus, ik ga voor je duimen! 
@Nikkiii, leuk dat je meeschrijft! welkom! :) 
 
Terug
Bovenaan