Innesteling

Hey mama's in spe,

ik heb ff een vraagje over innesteling. Ik heb er nog niet zoveel over gelezen, maar kan het zijn dat je er toch wat van voelt????

Vandaag zou bij mij de innesteling plaats vinden.
Nu heb ik zo'n beetje de hele middag op de bank gelegen, want was echt doodmoe.
Ik had al de hele dag geen energie enzo.
Toen ik op de bank lag, voelde ik vanalles zo bij mijn linker eierstok.
Normaal gezien voel ik mijn eisprong alleen aan de rechterkant. Nu hebben ze mij verteld dat je iedere maand van de andere kant je eisprong hebt. Deze maand was ie dus links. Niks gevoeld dus, maar nu voel ik vandaag dus duidelijk wel aan mijn linkerkant vanalles.....

Weet iemand hier misschien een rede voor??? Kent iemand deze dingen???

Groetjes mama22

grappig mama, ik had dat ook van t weekend. en zou ook mijn innesteling (als t gelukt is) moeten hebben rond die tijd. ik had ook ongi-achtige klachten maar heel weinig idd irri ipv pijn en zelfs beetje misselijk...vooral ook heel moe, maar ja ben wat grieperig dacht dat heeft er ook allemaal mee te maken natuurlijk! ik had ook de krampjes links en rechts, helemaal onder in m'n buik tegen t schaambeen aan. Vloei verder niet..t schijnt dat je ook een beetje bloedverlies kan hebben. Maar ook dat verschilt natuurlijk per vrouw. M'n nichtje die heeft helemaal geen zwangerschapsklachten, behalve moe, da's alles...heeft helemaal niets gevoeld. Een vriendin zei gelijk na de bevruchting: "ik voel me anders...." zeg jij t maar.
Volgens mij hoeft de eisprong niet de ene maand van links en de andere maand van rechts te komen. sommige vrouwen voelen m bijv ook alleen maar aan één kant. Maar  daar waar  t eitje klaarstaat daar gaat ie de eileider in.

Ben benieuwd misschien hebben we wel een innesteling...zou mooi zijn toch? ga wel s ff kijken op t net...misschien vind ik nog wat...laat maar ff weten als jij ook wat leest of voelt

Hey tijgertje,

dit heb ik van een andere site:

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de innesteling gevoelt en deze keer weer. Bij mij was het net alsof ik ongesteld begon te worden. Beetje zeurende "buikpijn" witverlies, En steekjes ter hoogte van een van mijn eierstokken.

SPANNEND!!!!!!!!!!!!!

mja dat heb ik dus wel gehad behalve dat witte, tenminste dat kan ik me zo ff niet herinneren...nou ja ik wacht t wel ff af (voor zover dat gaat hahaha) en as maandag is m'n NOD en dan zullen we t weten toch? wel spannend allemaal he? je wilt ook van alles voelen denk ik en ik ben zo bang dat ik me veels te druk maak en te graag wil en dat t dan juist niet lukt....zucht...
ow ja verder heb ik ook een beetje spierpijngevoel in m'n buik en maag...jij ?

Hoi Mama22 en tijgertje,

Ik heb ook een vraag. Ik herken de pijntjes wel die jullie aangeven. Maar wanneer is je innesteling ongeveer na je eisprong. Ik dacht dat mijn krampen van mijn eisprong waren, maar die kan ook al vorige week geweest zijn (heel onregelmatige cyclus). Maar nu duren die krampen langer dan normaal bij een eisprong. Ook heb ik wat steken in  mijn lies. Zou het kunnen?
Ik ben nu een jaar geleden gestopt met de pil en zit nu in mijn 7de cyclus.
Ik hoop voor jullie dat het deze keer ook raak is!

Groetjes Mariska

Hoi Mariska. Die innesteling vindt plaats tussen de 5 a 10 dgn na je eisprong. Sommige vrouwen voelen dan kennelijk menstruatieachtige pijnen helemaal onderin je buik tegen je schaamstreek aan. Er treedt soms wat lichtrood bloedverlies op. Maar andere vrouwen hebben helemaal geen klachten en weer anderen alleen t bloedverlies of alleen de pijntjes...
Die pijn in de lies had ik al es meer gelezen, net zoals spierpijn in de benen/kuiten...ik heb meer spierpijnklachten in m'n buik. en wat menstruatieklachten maar dan niet zo heftig. inmiddels is dat weer voorbij moet ik zeggen...
volgens mij is t gewoon echt heel verschillend per vrouw en kan je pas nadien zeggen, o zie nou wel was toch omdat ik zwanger was....ik heb ook wel s pijn in m'n lies gehad was ook niet omdat ik  zwanger was....nu ga je er echt op letten...je wilt graag wat voelen...ik probeer wel realistisch te blijven...ik heb ook wel een beetje spierpijn nu maar ja heb gister gesquashed...

ik zou zeggen hou je lichaam in de gaten...jij kent je lichaam t beste en daar moet je op vertrouwen...hou er alleen rekening mee dat je nu extra let op dingetjes....

Ik heb al wel de hele week verhoging wrs dus omdat ik m'n eisprong heb gehad en maandag dus m'n NOD. Heb wat zere tepels en soms jeukende buik en borsten...wat krampachtige klachten gehad in m'n onderbuik en wat spierpijn klachten dus...het zou allemaal kunnen, maar voor t zelfde geldt blijkt dat t allemaal gewoon te maken heeft met de hormonen ivm menstruatie en heb ik er eerder niet zo op gelet.

succes dames....we horen t van elkaar wel...

Terug
Bovenaan