Innesteling

Hey mama22.
ik kon niet wachten en heb toch getest!!! en jawel

ZWANGER !!!!

ik kan t niet geloven...tis nog heel pril natuurlijk weet precies wanneer t gebeurd is, dus morgen twee weekjes zwanger (vier in de zwangerschapstelling)

glitters voor jou ook en hoop dat t heel snel voor allemaal mag gebeuren...en nu maar duimen dat t goed gaat!!!

Ohhhh tijgertje wat super!!!!!!!!!!!!!!!! Vind het echt mega stoer voor je. Ohhh wat leuk een kleintje van jezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meis ik wens je heel veel geluk samen met je gezinnetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van deze mooie tijd. Ik wens je heel veel geluk, liefde en een goede gezondheid!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe nu ik nog!!!!!!!!!!!!!!!!

Hele dikke kus mama22

En ik niet te vergeten, hihih. Mama22 & ik zijn vriendinnetje van de kwebbelmeiden van maart topic Tijgertje. Wij hebebnv anavond al heel veel samen gekletst. En het grappig was dat Mama22 vanavond op msn zei. Weet je Nath. die meid waarmee ik kletste in topic innesteling die hetzelfde had als ik, die is nu zwanger. Dus ikke ohhh super zeg, wie is het? En tegelijke tijd wou ik typen dat ik vanavond heel veel heb zitten kletsen met iemand die mijn kwaaltjes heel erg herkend enzo, en dat dat best wel bijzonder was e.d. Toen wou ik je naam typen, maar moest ik al lachen, want Mama22 had dus hier ook met je gekletst. Echt super voor je meis. maar dat had ik al gezegd natuurlijk. Ik klets overal gezellig mee, hihih. Kom jou ook steeds meer tegen. Nu weet ik dat je dus al twee stiefkindertjes hebt. Lekker hoor dalijk een kleintje van jou en je mannetje. Heellll veel geluk met je gezinnetje!

Liefs Nathalie

Hey tijgertje,

net nadat ik jouw een berichtje had teruggetypt ging ik naar de wc en zag op mijn papiertje wat roze. Dus ik dacht heh jammer toch op maandag nod hahaha. Tot nu heeft het nog niet doorgezet. Ik heb ook geen roze meer gezien. Zit dus toch te hopen op een innesteling....maar tijdens het typen van dit berichtje voel ik alweer wat steekjes dus ben bang dat ik toch ongi wordt.

Hoe is het met jou????

Kus mama22

hey meiden. ik moet heerlijk lachen om jullie zeg...twee van die mutsen lekker kwebbelen ...en dan allebei zonder t te weten over mij...hihi, ik voel me speciaaaaaal

ik ben echt heel benieuwd hoe t bij jullie gaat verlopen...mama22, denk je echt dat t gaat doorbreken? een innesteling zou nu raar zijn als je je NOD zou hebben, dan moet je innesteling toch vorig weekend zijn geweest. En ach je kan natuurlijk altijd wel wat bloed verliezen ook als je zwanger bent. Had vanmorgen ook al de VK gebeld en die zei ook dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken als dat zou gebeuren. Dusssss....

Nat, dat je dat bij houdt zeg al die topics! ik word hier al hysterisch van...elke dag kijken...echt zo'n obsessie...

pff ik heb last van m'n buik zeg...tis net of m'n broeken nu al veels te strak zitten...lijkt me toch raar dat ik al heel snel zwangerschapskleding moet kopen?! nou ja...

ben zo benieuwd hoe iedereen gaat reageren goede vrienden (een stelletje) van ons weten t al...toen we een weekendje weg waren met z'n allen (stelletje met twee kids en wij met twee kids) is t gebeurd....hahaha....ze riepen al "ooo wij waren erbij..." hahaha....En ik ben heeeeel benieuwd hoe de kids gaan reageren. Voor hun zal t best moeilijk zijn dat papa nog een kindje krijgt die niet van mama is...ik vind t wel heel eng. En hun mama moet t ook nog weten he....daar ziet m'n vriend wel tegenop...ze heeft er al heel veel moeite mee (snap ik) dat wij samen zijn en iedere keer stapjes nemen in deze relatie....samenwonen, huis kopen, ring kopen, en nu dan een kindje....dat zal niet makkelijk zijn. Gelukkig heeft ze zelf nu ook weer een relatie, zij het pril...maar toch...

nou ga ff nog met de kids wat doen, ze gaan zo terug naar mama

meiden gezellig zo...tot snel en liefs van mij

He tijger,

tot nu toe heeft het nog steeds niet doorgezet. Ik dacht ook dat het geen innesteling kon zijn, maar misschien is mijn ovu later geweest en is alles een beetje opgeschoven.
Mijn nod was ook niet vandaag, maar zei dat voor de grap omdat ik dat de afgelopen week wel dacht.

Ben eens benieuwd wat het met me gaat worden de komende dagen.

Weet je al hoe je het gaat vertellen aan de kids en jullie ouders???? Op een speciale manier en/of dag????

Hahhaha heerlijk stel zijn wij hè. Zo hebben we wel vaker van die acties hoor of tegelijk reageren en soms hetzelfde typen en het van elkaar dan lezen. Echt speciaal.

Ik zei net al tegen dr op msn. Wanneer is je innesteling als je weer cyclus hebt van 32 dagen net als in ronde 2. Dat was dus gisteren. Dus tjaa, zou het dan toch? Maar ze heeft dus niks gevoeld. Sorry ik Mama22 ik doe meteen vraag en antwoord, hihih.

We zitten ff peptalk te houden, maar zitten zelf een beetje valse hoop op te roepen. Jeetje nou tis wat met ons hoor hihih. Tja ze voeld zicht niet zwanger, maar ja hoe voeld zwanger zijn als je nog nooit zwanger bent geweest, hahaha.

Liefs Nathalie

Tijgertje hoe voel je je vandaag dan? Ben je misselijk of extreem moe of valt het allemaal nog wel een beetje mee. Wanneer heb je afspraak bij de Vk?
Weten jullie het al wanneer jullie het aan de kids en omgeving willen vertellen?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan