Innesteling

hey mama en nath. hier alles goed hoor...en bij jullie nog steeds spannend dus?! hihihi...heerlijk hoe jullie dat doen...gezellig hoor.

Ik voel me goed, ben wel een beetje misselijk bij vlagen maar t gaat prima. Wel nog steeds een paar keer per dag die hevige pijnen in m'n onderbuik maar verder wel ok. Begin nu ook pijn te voelen in m'n borsten sinds vandaag....dus er komt steeds meer bij denk ik nu....m'n broeken zitten al niet zo lekker meer...heel raar, tis nog maar net.

We hebben toch maar besloten om t de meeste mensen al zsm te vertellen. Ik ben nogal een kwebbel (ach, meen je dat?) en ik heb ook veel behoefte om zowel positieve als negatieve dingen veel te vertellen. En in herhaling vallen bij één en dezelfde persoon is niet zo leuk voor die persoon Ik bedacht me dus dat als ik het 20 mensen vertel en t gaat onverhoopt mis, dan kan ik t iig 20 keer vertellen hoe zielig ik ben...toch? en sommige kan je t ook ng wel twee keer vertellen kom ik toch gauw op 30 keer uit en kan ik t beter verwerken...egoistisch he...hihihi...

we hebben t gisteren aan m'n ouders verteld. had een boekje gekocht voor grootouders en hun kleinkind...m'n moeder echt zo van...maar ik heb helemaal geen kleinkind...ik weer van ja maar over  8 maanden wel...hahahha....zij helemaal hysterisch ik word oma ik word oma hahaha...m'n vader was helemaal beduusd. die zei niet zoveel....iets van o, ja o, uhm ok ja gefeliciteerd....tja...vaders....
Verder weet m'n broertje t al en een nicht, twee vriendinnen mn baas (meer omdat ik al een week ziek thuis ben) de buren (bij toeval...maar vin t niet erg, ze zijn lief) en morgen hopelijk m'n schoonmoeder die was er vanmiddag niet. heb ik ook een boekje voor gekocht....

nou meiden ik hoop zo dat jullie heel snel zwanger zijn of al zijn...ik zou me echt helemaal gek lachen als jullie tegelijk zwanger raken...dat zou helemaal bij jullie passen...gierend !!!

ik ga nog maar es tv kijken...slaap niet al te best meer....tenminste ik slaap nog wel maar van die korte slaapjes en veel....zucht....dag meisjes...tot snel

knuf

Hhahahah wat moest ik weer lachen om je berichtje Tijgertje. Jammer dat we je niet eerder hebben gesproken, maar ach tis nooit te laat hè, hihih. Jij bent alleen zwanger en Mama22 laat me in de steek op wachtbankje *sniksnik* dus tja moet ik in mijn eentje maar verder.

Ik had vanmorgen een temperatuur van 36,77 en verwacht dat als ik zwanger zou zijn toch wel temperatuur van boven de 37 Welke temperatuur heb jij eigenlijk 's ochtends? Hier nog geen rd-tjes te bekennen. En eigenlijk ook geen afscheiding of geurtjes van onderen wat ik normaal wel heb, rond mijn nod. Dus ik weet het niet meer hoor meiden.

Tijgertje ik weet niet of je het al gelezen had maar heb gisteren negatief getest. Ja ik weet het tis te vroeg, maar ik had gistermiddag behandeling bij chiropractie en daarbij is het wel belangrijk dat ik weet als ik eventueel zwanger zou zijn. Kan natuurlijk nu alsnog, maar toch. Als ik uitga van weer een cyclus van 36 dagen kan ik nu nog niet eens positief testen. We wachten het dus maar ''rustig'' af. Kan nog hè, mijn nod is pas morgen.

Liefs Nathalie

@mama: djees, balen meid! had ergens toch goeie hoop...klopt t dan wel met je cyclus of toch anders dan anders? Sterkte en een knuf iig en proberen weer positief naar de volgende ronde te gaan...of is dat nu mutsig dat ik dat zeg?

@Nath: jij dus nog geen definitief gevoel? negatieve test...tja, dat kan natuurlijk te vroeg zijn. Ik testte een dag voor mn NOD, maar ook totaal geen vage streep echt hartstikke blauw. Misschien erg veel HCG? Ooit heb ik wel es meegedaan aan die belachelijke HCG-kuur omdat ik zodanig in paniek was over m'n dikzijn dat ik zelfs mezelf wel in wilde spuiten met dit hormoon ...misschien dat ik sindsdien wel meer HCG aanmaak (kan ik t tenminste weer teruggeven) ik heb namelijk sindsdien ook dat ik m'n eisprong voel...
oja vooral afgevallen in m'n portemonnee....net als al die andere dieten...

ik hoop voor je dat je met een paar dagen alsnog positief test, zou dan nog wel ff mn NOD afwachten en echt daarna testen...dan weet je t ook zeker...
Ergens kwam ik op t forum, ik dacht Karin, tegen dat die vrouw echt heel lang overtijd positief testte...

En verder hebben we toch nog wel de tijd om es te kletsen hier en daar? Ben nog niet weg hoor...Nog steeds niet aangemeld bij t andere forum...hihihi

succes iig!!! liefs van mij

Ow ja Nat: heb net ff getemperatuurd voor je: 37,3. Normaal zit ik op 36,5 a 36,8 en nu schommel ik tussen de 36,8 en de 37,3.

geloof wel dat verhoging ook echt een graadmeter is voor het zwanger zijn en de ovulatie. Dat kan ik iig tot nu toe bevestigen...

knuuuuuufff

Ahhh dank je meis. maar je moet het wel doen voordat je uit je bedje stapt en voordat je naar de wc bent, dus telt lekker niet, hihih. We zien het allemaal wel meis. Qua gevoel ben ik al met mama22 mee naar de volgende ronde, hihih. Ik ga niet eerder dan begin juli testen. Dat wou ik eerst ook al doen. Elke 2 à 3 dagen maak je meer hormonen aan, dus we zien het wel. Heb totaal geen drang om nog eens te testen. Ik heb vandaag en morge nog hè waarin ik ongi kan worden. Of misschien wel iets overtijd. Tis ook nog beetje afwachten hoe nu mijn cyclus is.

1e ronde - 22 dagen
2e ronde - 36 dagen
3e ronde - 28 dagen

Dus kijken wat het nu gaat worden hè. Als er een volgende ronde komt.
Wil ik vanaf dag 1 temperatuur bij gaan houden.

Gezellig dat je nog met ons meekletst hoor. Wij zijn natuurlijk ook veel te gezellig, hihih

Liefs Nathalie

ow, tja dat heb ik tot nog toe helemaal niet gedaan, wist ik niet...de temp ligt beneden in de keuken en ik temp 's ochtends en 's avonds...en ik varieer steeds tussen de 36.8 en 37.3. Ik heb iig verhoging en dat is voor mij heel bijzonder. Weet nog dat ik na een operatie niet eens verhoging had...bizar...

Ik blijf je gewoon volgen Nat en dan zien we t hopelijk zo gauw mogelijk...

doegies...

Terug
Bovenaan