Innesteling

ey tijgetje,

het klopt wel allemaal precies met mijn cyclus. Ik heb een mooie gemiddelde cyclus van 28 dagen.

Het klopt wel wat je zegt hoor. Vol goede moed weer naar ronde 5.
Khad toenstraks gezien dat als die raak zou zijn dat ik dan op 1 april ben uitgerekend!!! hahahaha toevallig zijn wij dan precies 4,5 jaar samen. Dus wie weet leuk kado'tje.

Of had ik dit nu al verteld??? hmmm weet 't niet meer.

Hahhah nee hier had je dat nog niet verteld hoor meis!
Gaat het al wat beter met je buikpijn? Vanmiddag lekker rustig aan gedaan?

Nou dat wou ik ook, maar wat een hectische dag op mijn werk, ben kapot!
Gelukkig morgen vroeg alleen therapie zwemmen en verder niks!

Ben benieuwd of de rd-tjes komen. Vanavond hebben we patatjes gegeten, ik vond het helemaal niet lekker, gek hè.

Ik ga vanavond rustig aan doen, want ik voel mijn lichaam behoorlijk.

Liefs Nathalie

Ff kleine update:
Er zijn nog geen RD-tjes, hihih

Als ik net als in ronde 2 cyclus van 36 dagen heb is mijn nod 4 juli
Maar vorige ronde had ik 28 dagen dus ben nu 1 dagje overtijd!
Eerst maar het weekend eens zonder rd-tjes doorkomen.
Ik zit er over te denken om 5 juli te gaan testen als het nog nodig is.

Liefs Nathalie

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES
Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5! Heb deze ronde veel bijzondere dingen mogen voelen. En aparte kwaaltjes. Het heeft misschien gewoon ff niet zo mogen zijn. Maar het geeft me stukje rust dat ik nu mooie cyclus heb en dat ik lekker ff weg kan naar Luxemburg.

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan