Innesteling

Hallo hallo,

Heb sinds 2 a 3 dagen kramp in onderbuik. En vanmiddag keer heel klein beetje bruin achtig bloed. Zou dit een innesteling zijn?
 
Ik heb precies dezelfde klachten sinds vandaag en vraag het me ook af!

Hoeveel dagen is het bij jou na je ovulatie?
 
Ik weet niet precies wanneer mn ovulatie is. Is de 1e maand zonder anticonceptie. En als ik van die dagen van de anticonceptie uit ga zou dat dus nu zijn.
 
Het zou zomaar kunnen. Zelf ben ik begin december gestopt met de pil en een week na mijn eisprong kreeg ik kramp/buikpijn en een innestelingsbloeding. En week later had ik een positieve test in handen
 
Oh dat geeft hoop! Gefeliciteerd! Dit is pas ronde 1 voor ons dus het zou wel snel zijn maar wie weet. Had jij al getest voor nod?
 
[quote quote=10523558]Oh dat geeft hoop! Gefeliciteerd! Dit is pas ronde 1 voor ons dus het zou wel snel zijn maar wie weet. Had jij al getest voor nod?[/quote]
Dankjewel! Voor ons was het ook de 1e ronde. Ik wist niet precies wanneer mijn NOD was omdat ik pas net gestopt was met de pil. Maar omdat ik altijd vrij snel een normale cyclus heb, heb ik op dag 30 een test gedaan met een test van 10 MIU/ml en daar kwam een heel licht streepje op (bijna niet te zien). Drie dagen later met de k2v5 getest en die was al helderder.
 
Ik ga dr ook niet vanuit dat om innesteling gaat. Had gespuugd en toen gestopt ook met de pil. Netjes menstruatie gehad. En als ik van die 28dagen uit ga dan zou gister of eergisteren mn eisprong zijn geweest. Dus vind die soort kramp zwz al wat gek. Net of je plas lang ophoud en dan leegd. Alleen vind dan dat hele kleine beetje bloed gek.
 
Terug
Bovenaan