Innesteling

Ooh allemaal heel spannend, ik heb even getwijfeld om te reageren omdat ik niets wil jinxen ? maar ik voel sinds 2 dagen ook wat druk/steekjes in mijn onderbuik... Soms wat aan 1 kant. 
Geen bloeding gehad, maar wel wat witverlies.
Ik zou komend weekend normaal mijn NOD hebben.. 
 
Ik heb ook zondag pas mijn nod maar ik test toch al vanaf afgelopen zaterdag positief, dus je zou het al kunnen proberen. En mocht hij nog negatief zijn dan probeer je het de dag erna gewoon weer. Kan zijn dat je hcg hormoon nog te laag is om het te meten met een test. Maar het kan ook prima zijn dat je al wel positief test want dat had ik dus ook al van het weekend.
 
Had vanmorgen dan al eens getest, maar nog niets... 
Ik zie wel een streepje, maar is een witte dus volgens mij gewoon waar de teststreep moet verschijnen... 
Ondanks dat het toch (te) vroeg is, ben ik toch ook weer wat teleurgesteld...
 
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar het hoeft niks te zeggen. Sommige vrouwen testen pas een paar dagen na hun nod positief. Het kan gewoon zijn dat je minder snel het hormoon hcg aanmaakt. En anders toch wachten of je ongesteld wordt van het weekend. Ik ben wel erg benieuwd hoe het afloopt!☺
 
Ik was al van plan om te testen, maar na jullie berichten ook een gokje gewaagd. Helaas negatief, maar weet dat het eigenlijk nog echt te vroeg is dus hoop op het beste. 

Nogsteeds die krampen.. Maandag normaal NOD. 


Gebruiker10375174 gefeliciteerd! 
en Fieke het kan zijn dat je nog te vroeg test en te weinig HcG hebt. Zeker nog hoop hoor! 
 
Ja rationeel gezien weet ik dat het eventueel nog kan, maar toch hoop je dat het ineens te zien is hé :)
Weet alleen niet goed wanneer opnieuw te testen... Best misschien terug wat dagen wachten? Mijn NOD zou dit weekend/begin volgende week zijn...
Heb wel geen constante krampen.. zou dat iets kunnen betekenen? 
 
@annaPM

Dankjewel!

Je kan eventueel over een paar dagen weer testen. Het hcg hormoon loopt elke dag wat op.

@Fieke

Ik zou bijvoorbeeld donderdag of vrijdag weer eens een test doen.

Succes allebei!
 
Ik denk nu gewoon wachten tot NOD aanstaande maandag. Maar dat zeg ik nu, denk dat de nieuwsgierigheid gaat winnen. Zo spannend, die buikkramp is heel ongewoon bij mij dus stiekem denk ik dat het bijna niet anders kan. Echt vergelijkbaar met menstruatie kramp. 
 
Terug
Bovenaan