Innesteling

[quote quote=10523526]Ik heb precies dezelfde klachten sinds vandaag en vraag het me ook af!

Hoeveel dagen is het bij jou na je ovulatie?[/quote]Als ik van de dagen van de pil uitga zou dat de dagen dat ik kramp heb ongeveer zijn. En heb nu nig steeds kramp. Maar vidn dat kleine beetje bloed zo raar. Ga dr ook niet vanuit dat een innesteling is.
 
Dan was het bij jullie ook al snel gelukt! Ik heb gelezen dat de vroege zwangerschapstesten weleens af kunnen wijken en dat je beter kunt wachten op je nod. Dus als ik het geduld ervoor heb dan wacht ik tot 30 januari.
 
[quote quote=10523622]Dan was het bij jullie ook al snel gelukt! Ik heb gelezen dat de vroege zwangerschapstesten weleens af kunnen wijken en dat je beter kunt wachten op je nod. Dus als ik het geduld ervoor heb dan wacht ik tot 30 januari.[/quote]Ik ga dat ook proberen. Nu testen heb zwz nog geen zin.
 
Wat spannend! Innesteling zou zeker kunnen. Las dat 1 op de 5 vrouwen na bevruchting een klein beetje bloedverlies heeft. 


Ik zit nu een week na mijn eisprong en nu ook al een dikke dag vervelend zeurend gevoel in mijn onderbuik met wat krampen. Nog geen bloedverlies maar dat schijnt dus ook vaker niet te gebeuren dan wel. Super spannend! Ik let ook overal op. Wat voel ik, kan het dit of dat zijn. Denk wel dat ik ga wachten tot NOD (over een week) met testen (als ik zolang kan wachten). 


Succes met wachten! 
 
Bij mij bleek het toch een innestelling want ik heb afgelopen zaterdag positief getest op een zwangerschap! En zondag en vandaag weer, ik kon het niet geloven dus heb al meerdere tests gedaan. Ik kon dus al 10 dagen na dpo positief testen. (Ik heb een ander account nu maar ik was dap hierboven)
 
Oh spannend, hier ook een dikke week na eisprong. Ook soms krampen en gek gevoel in onderbuik.. gefeliciteerd met je positieve test, ik word normaal vrijdag ongesteld.. vanaf wanneer zou ik kunnen testen?
 
Terug
Bovenaan