Innesteling

Spannend ja, en het rotte is dat je vanalles voelt. Hier ook steekjes/krampen onderbuik op en af. En soms wat steekjes in m'n borsten. Heb/had afgelopen week ook last van mijn onderrug en dat had ik eerst niet alleen toen ik ongesteld werd.
Succes allemaal en ben ook benieuwd of jullie positief testen.
 
@Gebruiker10366577
Daar probeer ik mij ook wel voor af te sluiten. Ik ben gelukkig iemand die altijd alleen op dag van menstruatie wat krampen heeft en wat gevoelige borsten en verder fluitend en klachten vrij door menstruatie gaat. Wat ik nu voel is echt totaal alles. Alsof er druk staat op mijn baarmoeder, boven het schaambeen. Met af en toe krampen. Icm de rest, zijn dingen die ik nooit heb en ken mijn lichaam aardig goed. Maar goed, kan nog van alles misgaan dus durf ook niet te hoopvol te zijn. Althans dat probeer ik :) 
 
@AnnaPM Hier nog steeds wat hetzelfde, nog steeds drukkend gevoel/steekjes in de onderbuik, soms wat meer links en soms wat meer rechts. Ik voel mijn borsten wel meer, geen steekjes maar ik voel ze gewoon meer zitten in mijn BH.
Weet niet of dit iets kan betekenen... 
 
Update! Zo blij, vandaag licht positieve test (nod maandag). 
Weet dat er nog veel mis kan gaan en het absoluut geen garantie is. 


Wel 
1- Dat ik mijn lichaam dus goed ken en mij niks ingebeeld heb
2- Mijn partner en ik voor een bevruchting kunnen zorgen (is onze eerste ronde voor eerste kindje en dus best wel spannend)
 
 
Spannend bij jullie! hopelijk positief nieuws!
Ik heb sinds 2 dagen last van roze vloed, vorige week flinke steken gehad in mijn eierstokken...Afgelopen week hele gevoelige tepels en last van lage rugpijn. Vraag me echt af of dit een innestelingsbloeding is... Ik heb een abnormaal onregelmatige cyclus door de vervroegde overgang dus weet ook niet wanneer mijn NOD zou zijn.
 
Terug
Bovenaan