Innesteling

@annaPM

Ik kon ook niet wachten omdat ik van alles voelde dus ik snap je helemaal. Die buikkrampen heb ik ook. Is eigenlijk hele dag door wel aanwezig dat zeurderige gevoel, dus het kan ook zomaar bij jou wel raak zijn. Succes!
 
@Fieke,

Ik voel wel de hele dag een zeurend gevoel alsof ik ongesteld ben. En soms krijg ik echt krampen die zeer doen alsof ik heel erg naar de wc moet zeg maar.
 
@fieke @ Gebruiker10375174
Ik dus inderdaad exact hetzelfde. Heledag een zeurderig kramperig gevoel. Ene keer wat heftiger dat het iets steekt en dan subtiel wat krampen. Verder eigenlijk geen last, maar dit is gewoon heel ongewoon.
Jullie wel andere klachten? Al moet je vaak daar wat meer hcg voor hebben (voor misselijkheid etc). 
 
@AnnaPM

Hopelijk krijg je dan alsnog een positieve test in handen! Ik heb gevoelige borsten en ben wat misselijk en moe. Voor mij voelt het alsof ik me niet helemaal lekker voel.
 
Ik ben ook verschrikkelijk moe, maar dat is eerder door de drukte van het werk dan een mogelijks symptoom denk ik..
Pff ik vind het wel lastig :) vertrouw mezelf op deze moment niet zo goed meer...
 
@Fieke

Het kan ook van je werk zijn maar als je je anders moe voelt dan normaal dan kan het ook van iets anders zijn. Nog even geduld en dan kan je weer testen.
 
@Fieke hoe is het bij jou? Al toename klachten? 

Ik heb sinds vandaag erg pijnlijke tepel, moe (zelfs een powernap gedaan op de bank vanmiddag) en ook weeïg gevoel op de maag + weinig trek naast de nog steeds bestaande krampen in onderbuik en rug. 


Vanochtend wederom negatieve test maar is ook nog 5 dagen tot NOD. Moet echt stoppen met testen nu en gewoon wachten. 
 
Terug
Bovenaan