innestelingsbloeding

Hoi Landi,

Ik wil je geen hoop ontnemen. Ik hoop zo dat je zwanger bent. Ik had zelf zaterdag 27-1 wat bloedverlies, dus dacht ook innestelbloeding. Uiteindelijk werd ik dinsdag 6-2 ongesteld. Balen!!! Mijn ervaring (ben pas 2 maanden gestopt met de pil) is dat het elke keer heel anders is. De eerste twee dagen van deze periode waren erg licht, zo licht dat ik toch ging twijfelen aan de test van maandag die toch negatief was. Maar sinds gisteren is het allemaal wat heviger. Als het niet gelukt is deze keer gewoon blijven proberen Landi. Is toch ook wel leuk :)

Groetjes,
Anouk

Hoi Jos78 en Puckylief,

Hoe is het nu met jullie? Ik had gister nog een heel klein beetje bruinig slijm maar vandaag niets meer. Hoe is het bij jullie?

He Landi en jos78

Tsja hier nog niks te bekennen, maar ik durf eigenlijk niet te hopen, bang voor een teleurstelling.

Ik hoorde, landi, dat de kruidvattesten zo goed zijn dus ik ben ook goedgelovig en ga ze vandaag halen. Ik ga morgen testen als de RD er nog niet zijn en anders heb ik ze maar alvast in huis voor de volgende keer!

Heel irri dat mensen idd vragen wanneer de 2e komt, ongehoord, maar ik denk dat mensen er niet bij stil staan wat het met je doet als je bezig bent en je bent nog niet zwanger. Ik heb het voordat ik zwanger was ook wel eens aan meiden gevraagd en pas toen ik voor de eerste bezig was ging ik me realiseren dat het ongehoord en irri was!
Een goede les voor mij geweest!

Ga even douchen en ben zo terug!!! Krijg nml zo visite en zit nog im mijn pyjama!!

xx Puckylief

Dus je gaat morgen testen, spannend Puckylief. Laat je de uitslag weten? Wanneer is je nod ook alweer? Die van mij de 16 maar ik ga maar even uit van de 18e. Ik duim voor je!!!

Hoi Landi en Puckylief!

Ik heb woensdag en donderdag een beetje rood slijm verloren, vrijdag helemaal niks, en vandaag weer een klein beetje.
Ik heb er eerlijk gezegd niet ze veel vertrouwen meer in dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik weet nu ook niet meer wanneer ik echt ongesteld zou moeten worden. Dat was eigenlijk rond 20/21 februari, maar dan had ik afgelopen dinsdag of woensdag mijn eisprong moeten hebben. Nu weet ik eigenlijk niet precies wanneer ik die heb gehad.
Nog even spannend dus!

Hoi Puckylief!

Spannend dat je morgen gaat testen! Ben benieuwd wat de uitslag is.
Veel succes!

groetjes Jos78

Hee meiden

Nou de RD zijn gearriveerd!!! Net nu ik de kruidvattesten heb gekocht!
Ik vind het erg jammer maar de vorige keer was de teleurstelling groter omdat ik toen echt verschijnselen had als misselijk etc

Op naar ronde 6, wie weet een novemberbaby!

xx Puckylief

Hoi puckylief

Nou, dat is balen zeg!

Op naar de volgende ronde dan maar....ik heb zelf het gevoel dat ik met je mee zal gaan naar de volgende ronde. We zullen zien.

groetjes Jos78

Terug
Bovenaan