innestelingsbloeding

Hoi puckylief,
Balen zeg dat je nu toch ongi bent geworden!! Ik hoop dat je de testen de volgende maand kan gebruiken en dan een postieve test in je handen houdt. Maar gelukkig is de teleurstelling nu iets minder groot dan de vorige keer, al is het natuurlijk altijd balen.
Zelf heb ik nu ook helemaal geen verschijnselen hoor dus ga er ook maar van uit dat ik gewoon ongi ga worden. Nou op naar de volgende ronde en ik hoop dat het lukt .

Hoi landi,
Ik had precies hetzelfde als jij. Heb vorige week een beetje bloed verloren en moet de 19e ongi worden. Spannend hoor!

...en wat denken jullie??
Gisteravond is mijn ongi opeens gestopt. Vandaag helemaal niks meer.
Ik word hier echt niet goed van hoor!!!
Ikke die altijd zooo ontzettend lang ongi ben (12-14 dgn).
Heb wel nu gevoelige borsten.
Heb ook een zw test gedaan maar die testte negatief.
Ben nu zo benieuwd of er meerdere meiden zijn die dit hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn!

xx Puckylief

Dat is vreemd!! Heb je veel bloed verloren? Hoeveel dagen was dat? Gek hoor, dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad.

hoi landi

ja 1 dag erg veel bloed met bloedstolsels zo groot als een euro!!

xx

Hoi Puckylief,
Kan het zijn dat je misschien een hele vroege miskraam hebt gehad. Ik weet even de benaming daar niet meer  van. Dat heb ik namelijk vorige maand gehad. Toen was ik een week overtijd (en ik ben nooit overtijd, zelfs geen 1 dag!!) en heb ik op 1 dag heel veel bloed verloren, daarna was het al snel minder. En het bloed was op één of andere manier ook anders dan tijdens mijn menstruatie.

Hoi Landi,

Hoe is het nu bij jou? Was benieuwd of je al iets weet?

Ik heb na zaterdag niks meer gehad. Ik vind het allemaal maar vreemd, maar heb eigenlijk geen zwangerschapsverschijnselen. Ik ga er dus vanuit dat ik binnen nu en een paar dagen wel ongesteld ga worden.

Hoi,

Net getest, maar negatief. Ben 3 dagen overtijd en dat terwijl ik heel regelmatig ben 27 dagen. Nu bijna 1 jaar bezig om zwanger te worden van ons 1e kindje.

Weten jullie of ik nu echt NIET zwanger ben of is er nog hoop. Heb totaal geen verschijnsel dat ik binnenkort ongi wordt. Wanneer zouden jullie weer testen als de RD niet komen?

groetjes Saskia

Terug
Bovenaan