is dit mogelijk????

hey suzy,

shit hey,die stomme rdt-jes ook ze moeten het afschaffen...ehh nou ja in iedergeval 9 maanden lang!
nee ik denk niet dat het bij mij een dip is,ik kreeg vanmiddag een beetje last van mijn rug en dan weet ik dus ook weer hoe laat het is.
ik ga zo mijn bed in en hoop indd beter te slapen dan gister.
jij ook welterusten he?!

xxxx droppy

nou mijn temperatuur blijft het zelfde,36.86

de vorige maand ging ie wel steeds omhoog toen was ie regelmatig 36.93,ik snap er echt niks meer van!
ik ben nog steeds erg moe en verkouden en ik heb het ook echt koud.
hele grote kans dus dat ik van t weekend al ongesteld ga worden.

gr.droppy

Dag dames,

daar ben ik weer. Gisteren was mijn temp 37,1. En ik had me vergist ik had niet gisteren mijn NOD maar vandaag!! Gisteren toen ik terug reed van mijn werk, kreeg ik wat menstuatiepijn. Ik heb echt even wat traantjes gelaten. Potverdorie dan zou ik morgenochtend wel ongi worden.
Vamorgen weer snel temp opmeten, en hij was 37,2!! In principe duid dat aan dat ik vandaag nog niet ongi word, maar toch heb ik wel licht menstruatie pijn.
Misschien dat morgen de rode duivels nog komen. Morgen staat er wel een test o pde planning, ik hoop echt heel erg dat we die nog kunnen doen.

Ik loop echt elk half uur naar de wc om te kijken of mijn slijm al roze wordt. Zenuwslopend.

Balen suzzy dat ze bij jou al zijn gekomen, echt kl*te!! En droppy, hoe is het bij jou, je temp was al lager, wanneer zou je dan ongi moeten worden?
Vorige maand werd ik op de dag dat ik temp onder de 37 kwam ongesteld.

hey RIS,

ik moet het uiterlijk as dinsdag worden maar ik wordt het ook wel eens eerder;
ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus(28 dagen),de ene maand wordt ik het op dag 25,de andere maand in eens weer op dag 28.
maar de vorige maand was mijn temperatuur op dit tijdstip veel hoger en werd toch echt evengoed ongi,ja de dag VOOR dat ik ongi werd ging mijn temperatuur van 36.93 naar 36.66.
enne mijn temperatuur komt zeer zelden boven de 37 graden,zelfs niet na mijn eiersprong.
mijn temperatuur blijft nu een 3 a 4 dagen op 36.86 staan,ik heb het ook even met een andere temperatuur meter gedaan en die gaf het zelfde aan.

en ik ben al een keer zwanger geweest(heb ik je al een keer verteld volgens mij) en in die maand is mijn temperatuur ook nooit hoger als 37.0 geweest,dus daar kan ik al niet van uit gaan denk ik.

maar voor jouw wordt het spannend RIS!

maar ik ben nog steeds moe en verkouden,maar tegelijker tijd zeg ik ook tegen mezelf van; tja t zegt niks natuurlijk,je lichaam kan je goed voor de gek houden.

maar volgens mij komt t met mij nooit meer goed ben ik bang,ik wordt er ook zo onzeker door...bah.

gr.droppy

ff een vraagje;

ik heb de vorige maand mijn baarmoedermond gevoeld(als dat het is)
maar toen kon ik niet met mijn hele vinger er in,ik kon er niet eens door heen.
maar nu doe ik dat dus weer een paar dagen en kan makkelijk met mijn hele vinger naar binnen
hoe kan dat toch?! ik weet dat de stand van de baarmoeder(mond) vaak veranderd maar ik heb nu iedere dag (na de vruchtbare periode dan he)dat ik er met mijn vinger in kan.

verder heb ik net nog even getemperatuurd omdat ik het nog steeds koud heb en blijkt dat mijn temperatuur bijna het zelfde is als vanmorgen voor dat ik uit bed ging.

gr.droppy

HAA,

Ris, Ik lees vaak dat die krampen ook kunnen duiden op een zwangerschap..als je gaat lezen op internet wat meiden als eerste voelden van hun zwangerschap, dan hebben ze het vaak over ongi krampen....Ik hoop het voor je! Je temperatuur geeft wel hoop...

Droppy, Zeker komt het wel goed met je, lieverd!! Je schrijft dat je al eens eerder zwanger ben geweest, je kunt dan in elk geval denken, het  kan wel...Ik weet niet of dat met dezelfde partner was...Maar ik kan je onrust wel voorstellen, in ronde 12...Ik heb het ook al sinds ronde 4 of zo...gewoon angst dat het nooit gaat lukken...Ik vind je temperatuur niet echt heel laag...de mijne is nu 36,6 tijdens de menstruatie dus...na de eisprong zit hij ergens tussen de 36,8 en 37,1. Rustig aan hé!!

Ik heb gister een aantal ovulatietesten besteld...ik zag op die site ook een boek "Zwanger wordt je niet vanzelf" Dat heb ik ook maar meteen besteld...dan ben je er toch mee bezig en voel ik me niet zo machteloos...Hopelijk heb ik een hoop geld voor niks weggegooid

Oja, Droppy, ik heb geen ervaring met de baarmoedermond, wel eens geprobeerd maar weet niet zo goed wat ik moet voelen....Ik ga in elk geval voor je duimen dat het goed komt! Ook voor jou Ris en alle andere meiden die meelezen!!! (zo onhandig dat ik niet terug kan lezen terwijl ik een bericht maak..)!

XX

XX

Terug
Bovenaan