is dit mogelijk????

en owja ik heb de vorige maand ook gevoeld vlak voor dat ik ongesteld werd en toen had ik t gevoel dat ik met mijn vinger niet ver naar binnen kon en t voelde knijterhard aan

hoi simaro,welkom
er bestaat geen test die je nu al uit kan voeren,je hebt wel 1supergvoelige zwangerschaptest van t merk sensi (als t goed is),die meet al 5dagen VOOR dat je dus eigelijk ongesteld zou moeten worden.
dus in jouw geval zou jij dan 22 januari kunnen testen,eerder niet.

sorry ik bedoelde natuurlijk dat die test 5 dagen voor je nod al een spoortje HCG op kan meten,maar echt meis eerder kan je echt niet testen

Hi Droppy,

Dank je wel voor je reactie. Ik weet ook dat het beter is om te wachten aangezien er van alles mis kan gaan. Maar ik vind het zo moeilijk. Wat dat betreft duurt een cyclus ook veel te lang vind ik ;-)

Vind het allemaal zo spannend, in ieder geval erg fijn dat ik een plekje heb gevonden om dit soort dingen te delen.

Hoe gaat het bij jou dan??

Hoi Droppy,

Mijn normale temp   is rind de 36,7 wisselt wel veel en na de ei is ie rond de 37,0 en 37,1

Ik zou niet weten hoe mijn baarmoedermond voelt. Ik hoor mn vriend er wel eens over, maar ik heb hem er nu niet over gehoord. Als ik met mn vingers naar binnen ga, voel ik niks. Ik merk het alleen met geslachtgemeenschap, dat mn vriend dan er tegen aan komt en dat vind ik niet prettig.

hey simaro,

ja ik vind t ook erg spannend en ik vind t ook vaak veeeeeeeeeel te lang duren,erg he,

en ja verder ben ik al een tijdje bezig voor een kindje,echt iedereen om me heen raakt in een poep en een scheet zwanger...echt zow niet eerlijk

ik zit nu ziek thuis bleg,....

hey ris,

mijn temperatuur is voor mijn eiersprong 36.4 a36.5 en daarna is hij 36.7 a36.8

maar jij hebt al kinderen he?hoe was je temperatuur in 1 van die zwangerschappen?

Hee,

Ik heb inderdaad al 2 kinderen. Alleen was ik van hun beide meteen zwanger. Dus heb nooit hoeven temperaturen enzo.
Dus ik heb echt geen idee hoe mijn temp toen was, daar heb ik me toe nooit mee bezig gehouden.
Helaas zijn we nu 7 maanden bezig voor nummer 3.
Als het deze maand niet lukt, laat ik me toch eens onderzoeken of ik wel gezond ben.
Beterschap, ik hoop maar dat het voor een goed doel is!!

Terug
Bovenaan