is dit mogelijk????

Hee meiden,

Mag ik even met jullie meekletsen..??
Ik ben 26 en (al!) in ronde 6...ik heb mijn nod donderdag!

De dagen voor mijn nod voel ik me de laatste tijd zo rot! Ik duw maar de hele tijd op mijn borsten, die zijn namelijk na mijn eisprong gevoelig en voordat ik ongi moet worden merk ik het al aan mijn borsten, ze worden dan weer minder gevoelig...snappie?? Vanmorgen waren ze eigenlijk niet meer gevoelig, nu weer wel...

En ja, ik ben ook de hele tijd aan het temperaturen....elke ochtend...vanmorgen 36,9, dus dat is wel postitief...alhoewel..een paar maanden terug had ik dat ook en tot mijn verbazing was ik een paar uur later ongi....vorige maand was het opeens 's morgens 36,3. Dan baal je zo, je bent nog niet ongi maar je weet ook dat het (weer) niet is gelukt! Ik ben nu elke morgen zoooo bang voor voor een lagen temp! Hebben jullie die frustratie ook?

KUS XX

hey suzy,

welko,
ja ik ken die frustratie maar altegoed helaas,
vorige maand was ie 1dag voor dat ik ongesteld werd ineens met 0.3 graden gezakt,na toen wist ik alweer hoe laat t is.
gaan jullie voor je 1e kindje?

hum ga ik net naar de wc om te plassen zie ik weer van die sliertjes slijm er in zitten,ik zit pas op dag 20 van mijn cyclus,betekent dit dat ik nu al weet dat ik niet zwanger ben?
ik ben ook best nat van onderen

Haa Droppy,

Gelukkig ben ik niet de enige....wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje....! Hopelijk komt hij of zij snel...Dankje voor je reactie!

Die sliertjes ken ik eigenlijk niet...maar heb je die elke cyclus? Vaak komen symthomen die je elke maand hebt gewoon door het hormoon dat je aanmaakt na de eisprong..als je zwanger zou zijn maak je het zelfde hormoon aan, alleen gaat dit langer door, bij ongi stopt je lichaam met het hormoon aanmaken...Snap je een beetje wat ik bedoel..??(dag 20 is  voor je lichaam gewoon dag 20)  Het hoeft dus geen "niet zwanger" te betekenen. Als je het normaal niet in je cyclus hebt is het misschien een goed teken, alles wat anders is kan op zwanger duiden...lekker vaag..

Succes ermee! XX Suzy

hey suzy,

nee die sliertjes heb ik eigenlijk altijd wel,t is volgens mij t zelfde als vruchtbaar slijm,rond mijn vruchtbare periode heb ik er meer last van maar de vruchtbare periode ben ik net voor bij.
het zijn gewoon soort van slijm sliertjes.
t zal dan niet raak zijn denk ik

ik kom vanavond weer ff buurten,ik wordt zo opgehaald om bij mijn schoonouders te eten.

xxxxdroppy

owja dat slijm enzo dat zie ik vaak in mijn urine rond dwarrelen.

vaak vang ik het namelijk op in een potje om een beetje mijn vruchtbare periode in de gaten te houden,maar ook na die vruchtbare periode heb ik wat slijm daar in het urine,t is dan wel wat minder maar t zit er wel.

Hey Droppy,

Tuurlijk hou ik je op de hoogte, leuk!! Als jij dat ook ff doet als je nieuws hebt...

Liefs en we duimen!!!! Nog een paar dagen en dan mogen we....hahahah

Dre

hey dre ja dat doe ik zeker,alleen volgens mij hoef ik dat toch niet te doen want ik wordt gewoon ongesteld.

maar waar zijn jullie allemaal??,het is zo rustig in enen....

gr.droppy

Terug
Bovenaan