is dit nou innestelingspijn?

Dag dames,

Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten, die gaven aan dat ik vorige week vrijdag mijn eisprong had. Wij hebben goed geklust die avond
Nu heb ik sinds gisteravond beetje buikpijn. Vandaag heeft het zich verplaatst naar rechts onderin mijn buik. Beetje zeurend gevoel.
Mijn vraag: kan dit nu een innesteling zijn? Het is een week na de eisprong, dus dat zou goed kunnen toch? Ik vind het alleen zo gek dat ik alleen rechtsonderin pijn heb.

Nou, iemand die dit ook heeft gehad of weet wat het is?

hoi emmy,

nou ik zit in hetzelfde schuitje, ik kreeg 4 dagen na mijn ei ( ook ovu test gedaan) krampjes onder in mijn buik, in het midden en rechts onder. 2 dagen later heel veel slijm en dat een week lang, de krampen heb ik nog steeds hoor en ben nu 5 dagen over tijd.
Maandag was de test negatief helaas, morgen doen we nog een test.

Niet leuk he dat afwachten, word er naar van, word dan gewoon maar ongi hahaha. weet je tenminste waar je aan toe bent.

Maar heb je alleen krampjes of heb je meer kwaaltjes???

groetjes en succes tijdens het wachten!!

groeten moeke77

He moeke,

Ik heb alleen die zeurende pijn. Maar het lijkt me toch dat die na een paar dagen weer over moet zijn, als de innesteling is geweest?
Ik hoop echt niet dat ik ongi word want we zijn al vanaf vorig jaar juni bezig voor een tweede kindje. Dit is de eerste ronde met ovu-testen, ik kon mijn eisprong nooit aanvoelen, maar was wel altijd redelijk regelmatig ongi.
Meer dan dit kunnen we niet doen, maar weer afwachten.
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!

hoi Emmy,

ik had ook voor het eerst nu die ovu test gedaan omdat ik een korte sycles heb en ik niet wist wanneer je nou het beste kon klussen pff klikt ook zo naar he, maar goed...
Ik weet niet of die krampjes innestelpijnjes zijn hoor, zowel bij jou als bij mij, ik weet alleen dat dit voor mij de eerste maand is dat ik dit heb ( ronde 8) en het houd bij mij ook aan.... ik had het ook niet zo extreem bij mijn eeste,,,,is wel 8 jaar geleden dus misschien ben ik het ook wel vergeten haha kan ook.....
Ik hoop het natuurlijk wel voor ons allebei haha, maar morgen zal ik je even berrichten als ik de test heb gedaan,

groetjes en succes!!!

Hoi emmy en moeke,

Jullie verhaal is  zo herkenbaar. Ik heb vorige week vrijdag verwacht ik ook mijn eisprong gehad. Donderdag had ik namelijk een positieve ovulatietest. Al vanaf de eisprong heb ik een zeurend gevoel rechts in mijn schaamstreek.  Het straalt door naar mijn liezen en bovenbenen en onderrug. Dit heb ik de andere maanden nog niet gehad. Gisteren had ik enorm gevoelige borsten. Ik was blij dat ik mijn bh 's avonds kon uitdoen. Ook heb ik veel afscheiding. Meer dan normaal gesproken. En heb ik nog steeds stijve tepels. Sinds vandaag niet meer pijnlijk. Wat denken jullie?

Dan het volgende probleem dat ik niet weet wanneer ik zou kunnen testen. De afgelopen maanden heb ik op dag 14 (cyclus 21 dgn) en dag 19 (cyclus 28 dgn) mijn eisprong gehad. Nu had ik mijn eisprong op dag 16. Wat denken jullie? Wanneer zou mijn NOD zijn en kan ik gaan testen?

Groetjes

hoi mvs.

Nou ik hoop dat jij dan ook een positieve uitslag mag krijgen want hier hebben we hem, kan mijn smile er niet meer af krijgen joehoe

ik ben zwanger!!!!!

jullie veel succes, vooral met het afwachten he!

moeke77

mvs, dit wou ik ook nog kwijt, je zou zo''n ultra gevoelige test kunnen halen, die kun je 6 dagen eerder gebruiken dan de andere. Er is wel een rekensommetje voor als je onregelmatig bent, volgens mij je gemiddelde sycles plus 1 dag. Dan kun je testen, maar dat heb ik ook maar ergens gelezen hoor!
Maar beter iets later dan te vroeg he, maandag was bij mij de uitslag nog nega dus.....zit je in een domper voor niks achteraf!!!!

Emmy.

Weet jij al iets????
WEl even laten weten hoor, kan wel zwanger zijn maar blijf jullie wel volgen natuurlijk!!!
samen zwangeren is toch ook veel leuker!!!

groetjes moeke

Terug
Bovenaan