is dit nou innestelingspijn?

naatje, sorrie weer half geantwoord......
ik had krampen in het midden en rechts onderin! zeurende krampjes, inmiddels zijn de krampen overgegaan in een trekkend gevoel

groetjes

he allemaal,

hier verder nog geen tekenen. af en toe een beetje gammel, maar ik ben ook moe dus misschien kan ik daarom niet zoveel hebben... kan natuurlijk ook door een evt. zwangerschap komen... zondag is mijn nod, dat duurt nog zo lang voor mijn gevoel!
@moeke: hoe is het met jou? Heb jij veel kwaaltjes?
Ik laat jullie weten hoe het verder gaat... ben zo benieuwd...

he meiden,

ik heb net voor de gein nog een keer een ovulatietest gedaan en hij gaf positief aan! Snapt iemand dit?? Zou het kunnen dat ie nog steeds positief aangeeft omdat ik misschien zwanger ben? Ik kan toch niet twee keer in een cyclus een eisprong hebben? Weet iemand dit?

heb pas zondag mijn NOD, dus testen is te vroeg denk ik. Ik ga nu stoppen met erover nadenken en pas na het weekend testen als ik nog niet ongi ben dan.
Hoop dat het lukt...

Hoi Emmy

Zondag is DE dag????
Spannend voor je, ik duim zeker mee voor je, kun je het nog volhouden???

Dat van die ovu test heb ik eerder iemand zien schrijven hier ergens bij een topic maar kan me de titel niet meer herinneren, maar die had ook 2 keer positief.

Hier gaat alles goed heb wel kwaaltjes maar mooie kwaaltjes dan he, de kwaaltjes wilde ik maar wat graag hebben, ben sinds 2 dagen niet meer licht in mijn hoofd das wel lekker, ben erg moe en dan ben ik er al weer haha, niet veel dus, maar goed kan nog komen he, we wachten af.
Van de week mag ik al een afspraak maken met de verloskundige, raar idee dan word het allemaal echt he, kijk nu elke keer als ik naar de wc ga of er geen bloedverlies is pfffff, bang om toch ongi te worden??? stommerd ben ik hahaha

Berricht je ons zondag even???? Ben wel heel benieuwd!

groetjes en succes moeke

Hey moeke,

lastig he, die kwaaltjes, maar ook wel weer leuk. Ik zit er ook op te wachten... maar nog helemaal geen kwaaltjes hier. Af en toe wat zeurende lichte buikpijn, maar dat kan ook een ongi zijn die door moet komen. Het wordt dus wel spannend... Zondag NOD, maar denk dat ik maandag op zijn vroegst test, ik heb al te vaak meegemaakt dat mijn ongi toch een paar dagen later kwam. Testen voor niets gedaan. Maar ja, je bent benieuwd he? Gelukkig morgenmiddag en zondagavond ff werken zodat ik er niet teveel mee bezig ben.

Ik laat het zeker weten als ik positief test, natuurlijk ook als ie negatief is. Leuk dat je zo meeleeft!

groetjes, Emmy

hoi Emmy,

ik duim ik duim ik duim tot hij er af valt hihi.

maar de wachtdagen bijna voorbij!!!!!!

Ik hoop dat je niet ongesteld mag worden....succes morgen of maandag

groetjes moeke

Terug
Bovenaan