is dit nou innestelingspijn?

Hoi Moeke,

Oke, er is dus toch nog hoop voor mij  
Ik denk dat ik echt pas aan het eind van de week ga testen, hoe moeilijk dat ook is. Dan heb ik in ieder geval meer zekerheid. Misschien koop ik ook wel zo'n digitale. Ik heb er nu nog eentje van de kruidvat (2voor 5euro) liggen. Ik vind die digitale wel duur, daarom wil ik dat niet steeds doen. Maar als ik er vrij zeker van ben, ga ik het doen. Ik ben zo benieuwd.....

Verder best veel zeurende buikpijn sinds gisteren. Gisteren dacht ik dat mijn ongi er toch aan zou komen, is dus niet gebeurd. Vandaag is het weer wat rustiger in mijn buik. Wat dat toch allemaal betekent....mijn buik doet wel een beetje vreemd.
Maar ik voel me nog steeds totaal niet zwanger, dus zou ook best nog ongi kunnen worden. Nou ja, we wachten het maar af.

Hoe is het met je zoontje, is hij nog steeds zo leuk aan het meeleven? Leuk he? Mijn dochtertje van twee denkt dat er bij iedereen een baby in de buik zit, helemaal als ze iemand ziet die een wat dikkere (niet zwangere) buik heeft. Dat is zo schattig...

Ik hou je op de hoogte!

hoi emmy,

ja leuk he die leeftijd van 2 jaar hahaha. Kevin dacht toen ook dat alle dikke vrouwen baby's droegen.
Hij is nu natuurlijk wat wijzer, hij aait nog elke dag mijn buik en vraagt erg veel, ik heb hem uitgelegt dat de baby nu 6 mm is en dat snapt hij dan toch niet helemaal.

De digitale zijn idd wat duurder maar die schijnt sneller het hormoon op te kunnen pikken ( is mij verteld) maar goed daar zitten ook meerdere testen in dus ja ergens wel logisch dan.
Maar ja van een heel licht streepje kun je weer twijfelen he, zie ik het nou echt of wil ik het gewoon zien en daar werd ik heel naar van dus ik vond het het geld zeker waard hoor.

nou veel succes en ik hou je in de gaten hahaha

Nou Emmy,
Het was dus toch een innestelingspijn! Nogmaals GEFELICITEERD!
Ik zelf heb nu op dit moment de klachten die jij vorige week had dus ik houd moed!!!!!
Volgende week testen.....
groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan