is dit nou innestelingspijn?

Goedeavond emmy,

Even een vraagje zit erover te denken om deze ronde ook met ovu testen te beginnen omdat ik ook een onregelmatig ongi heb.Maar als bij matcare dat je dat elke dag op hetzelfde tijdstip moet doen.
Wat is jou ervaring hiermee?
Heb namelijk werk met onregelmatige diensten en ga ze niet mee naar het werk nemen hihi.

Mocht iemand anders meer weten hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
Liefs Schuerke

Hoi Schuerke,

Ik heb ovutesten van kruidvat gebruikt (heb trouwens gelezen dat die niet zo goed zijn) en daarin stond ook dat je het elke dag op de zelfde tijd moest doen, niet met ochtendurine. Dus ik deed ze elke dag om 10.00 uur omdat dit het beste uitkwam met mijn rooster (werk vaak voor 10.00 uur of smiddags en savonds). Kun je het niet elke avond doen als je naar bed gaat? Of kan dat niet? Ik zou het toch wel op hetzelfde tijdstip doen.

Verder: hier nog niet ongi! Ik merk dat ik helemaal geen zin heb om te testen omdat ik bang ben voor teleurstelling. Ik wacht in ieder geval tot morgen. Dank je moeke voor al je geduim, misschien helpt het...

Hoe is het trouwens met je moeke? Nog steeds bang om ongi te worden of nu wel echt gewend aan je zwanger zijn?

Groetjes, Emmy

hoi emmy

nee hoor ben niet meer bang om ongesteld te worden, dat is al minder, gelukkig maar want je maakt jezelf er alleen maar gek mee.
 deze week mag ik de verloskundige bellen voor een afspraak dus het word wel echt nu allemaal, heb ook echt al een buikje, mijn moeder vraagt zich al af waar het vandaan komt en of ik niet al langer zwanger ben maar ja dat zal wel niet, volgens mij is dit wel normaal voor een tweede.
ik geniet er alleen maar van hihi, gister lag mijn zoontje al heel lief met zijn hoofd op mijn buik en dat hij dan roept jee mam wat word je buik dik (!!!!!!!) dan vergeef ik hem graag lol.
nu jij nog he morgen maar goed je duiveltjes zijn er nog niet dus.....ook nog geen ongi gevoel???

groetjes moeke

Dag meiden,

de test van vanmorgen was negatief! Ik ben nu één dag overtijd, ik ben bang dat ik gewoonniet zwanger ben. Maar ook niet ongi en ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden.
Moeke, op welke dag testte jij positief? Ik   ga in ieder geval weer drie dagen wachten.

Groetjes, Emmy

nog ff een aanvulling: ik keek na een klein uurtje weer op de test en toen zag ik een heeeel licht streepje, mijn man zag het ook dus ben niet gek

Maar ja, na een uur mag je niet meer kijken he? Ik krijg  nu wel stiekum weer hoop. Is er iemand die dit ook had en toch zwanger bleek?

Groetjes, Emmy.

hoi Emmy,

jee spannen en heel bekend, mijn nod was op maandag, de test die dag was negatief, zo ook dinsdag, zaterdag weer getest weer niks te zien, maar ik wist het gewoon zeker, toen naar de da zo'n digitale gekocht en die was duidelijk hahaha zwanger in beeld en 2 streepjes!!!!!

ook al zie je geen streepje of is hij heel licht, het is gelijk duidelijk omdat het er in letters staat!!!

veel succes duim nog steeds, en als het zo is   dan gaan we samen naar de zwanger forum!!! jaja

moeke

Terug
Bovenaan