is het misschien een idee om...........................................

Leuk idee hoor!

Eigenlijk "moeten" alle actieve mama's komen!!!!! (oeps dat wordt wat met al die foto's...kunnen we hyves niet alvast reserveren voor een dag!)

September is een goed idee, al zijn er natuurlijk ook hummeltjes in september jarig, dus ff kijken hoe het uitkomt.

Voorkeur gaat uit naar zaterdag of zondag (zeker als het wat verder rijden is wil ik geen file rijden door de week!)

10 september is Tessa jarig en 14 september hebben we een groot feest. (en dus liggen we 15 september voor pampus!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

Inderdaad Pauline,heel leuk en voor iedereen redelijk goed te doen nietwaar.Ben ook nog volop aan het snuffelen.Ben op het moment   www.avonturenland.nl aan het checken.Ligt mooi een beetje in het midden...een nadeel...je mag niet zelf je boterhammetjes meebrengen geloof ik.Ga nog even verder zoeken.

Groetjes Kitty en Tess.

LEUK!!!!!!
ik doe ook mee
goed idee
alleen 19 september kan ik niet
dan is manlief jarig
en door de week alleen op maandag of t weekend
groetjes sandra

Ziet er leuk uit Pauline, wist niet eens dat dat er zat....ik had er nog nooit van gehoord.
Zo heb je in Rotterdam ook nog Plaswijckpark......

www.plaswijckpark.nl

Volwassenen en kinderen vanaf 2 jaar 8,50 euro en baby's gratis....

ik had ook bij plaswijckpark gekeken, maar is niet echt iets voor kleine kids denk ik. Moeten  ze denk ik weer wat ouder voor zijn

Vandaar dat de baby's gratis mogen natuurlijk.... hahahaha

Ik vind het idee van Pauline om naar recreatie binnemaas te gaan  wel erg leuk

Liefs Ilse mv Danique

Hoi allemaal,

Nou mij maakt het allemaal niet uit, kies en dag en ik kijk of we kunnen, het weekend heeft de voorkeur, maar een andere dag kan ik natuurlijk altijd vrij nemen. Waar het is maakt me ook niet echt uit. Een dierentuin of park (iets buiten) heeft mijn voorkeur, misschien iets waar beide mogelijk is, met slecht weer binnen, anders buiten??? Kweet het ook niet!

Jullie mogen ook in mijn achtertuin komen hoor, ligt best centraal (net onder Gornichem), hoop tegen die tijd een schommel en glijbaan te hebben... maar ja verder hebben we niets, behalve heel veel gras.

Er zullen altijd mensen zijn die het te ver vinden of niet kunnen, dit hou je toch, anders hadden we een eprfecte wereld, toch???

Groetjes Nands

Terug
Bovenaan