is het nou echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap

roken is idd slecht ja!!! je vergiftig je baby!!
en het verhoog ook de kans op een miskraam!
ik snap niet als je kan roken hoor als je zwanger ben!!!

mier

Nee het is super gezond!!
Wat een domme vraag dat weet je tegenwoordig toch wel??
Kan me haast niet voorstellen dat dit een serieuse vraag van iemand is.

Hé meis,

Ja je bent wat begonnen, door deze topic te starten, maar goed.
Ja roken is slecht, maar zoals je de afgelopen tijd kunt zien op het nieuws, zijn er ontzettend veel mensen met longkanker die nog nooit een sigaret hebben opgestoken, en ja dat is appels met peren vergelijken.

Ik heb bij m'n eerste gerookt, en rook nu ook. Mijn eerste is nog nooit een dag ziek geweest, terwijl ze zeggen dat je er meer kans op maakt.

Ik ga je nu mijn mening geven, als het zo is dat je kindje komt te overlijden of ziek is of wordt, heeft dat volgens MIJ niet altijd te maken met het feit dat je rookt, maar dat je gewoon een zwakker  kindje hebt.

Meeroken is schijnbaar nog slechter, mag je dan niet meer buiten komen, tijdens je zwangerschap en erna? En wat te denken van al die uitlaatgassen die die auto's verspreiden, en de fabrieken?
En het genetisch gemanipuleerd voedsel wat de meesten van ons iedere dag nuttigen?

Tja het is allemaal maar appels en peren, maar is ook slecht en niet goed voor je eigen en je kinds gezondheid.

En dan hebben we het nog niet eens over geestelijke gezondheid, wat denk je wat het met een kindje doet als mama meent te moeten gaan werken voor vijf dagen in de week en die z'n kinderen gewoon maar even dumpt in een kdv?
Kijk ga nu niet allemaal maria uithangen, er zijn zoveel dingen slecht voor onze kinderen, en de een rookt en de ander brengt z'n kind vijf dagen per week weg.

En de een 'kiest'ervoor om flesvoeding te geven en de ander geeft borstvoeding.
Het is gewoon een afweging die je maakt, en ieder moet het voor zichzelf uitmaken wat ie belangrijk vindt.l

Ik vind het gewoon niet eerlijk dat er altijd maar gezegd wordt dat je je kind bijna de dood injaagt als je rookt, vandaar dat ik ook wel heftig reageer natuurlijk.
Nu kan ik ervoor kiezen om het te wissen, maar dat doe ik niet.

je wil toch het beste voor de baby??
ik heb vorige week een miskraam gehad,terwijl ik niet rook,geen alcohol,geen drugs gebruik en sport en eet gezond!! en ik krijg een miskraam daarom snap ik niet dat mensen door blijven roken als ze zwanger zijn!!!
en dat is mijn mening erover en denk dat er veel mensen met me eens zullen zijn!!!

mier

Ik heb hier ook totaal geen begrip voor.
Wanneer je zwanger bent draag je de verantwoordelijkheid voor een nieuw leven.
Iedereen weet dat roken schadelijk is en ook voor het kindje in de zwangerschap.
Naar mijn idee breng je je kind dus bij je volle geweten al schade toe in de zwangerschap. Nou, lekkere start geef je je kindje dan.

Voor mij dus geen sigaretten, alcohol e.d. in de zwangerschap.

Ik hoop voor je kindje dat jij het ook kunt laten.

Groeten, Twinkel3

Hahahahaha daar is ie weer de topic!!!

Ik reageer er verder niet op, maar baal wel, had zelf net zo'n leuke topic geplaatst over gipsafdrukken en nu ziet straks niemand hem door deze topic hihihi!!!!

Dames ik nodig jullie allemaal uit op mijn topic, hoe 1 ieder  over deze topic denkt komen we toch niet uit.

Liefs Randy

HOE DOM KAN JE ZIJN???

de onderzoeken zijn er!!! en ze zeggen allemaal tzelfde....JE JEIGEN KINMET ROKEN VERGIFTIG JE DJE!!, JE HEBT GROTE KANS OP GROEIACHTERSTAND!!ETC.ETC.

Nou als je rookt als je niet zwanger bent   dat vind ik nog redelijk normaal.{?} maar JIJ wil zwanger worden   JIJ wil t BESTE voor je kindje!!!JIJ zou je leven geven dadelijk als t geboren is om hem nhaar te beschermen!!Maar DAN DURF JE NU TE VRAGEN OF ROKEN TOCH MISSCHIEN NIET ZO!!!! ERG IS!!!?????????

sorry hoor ...maar mensen die zo dom zijn en gewoon niet de feiten onder ogen willen zien en MOEDWILLIG HUN EIGEN KIND VERGIFTIGEN!!!!!!DIE ZIJN GEEN KINDEREN WAARD!!!!

ik was zwanger van mijn tweeling jongens   en die werden met 24 weken geboren [vroeggeboorte..] en nu was ik 12 weken zwanger en zagen we vandaag op de echo dat t vruchtje gestopt was met groeien   met negen weken!! vette pech dus ...de natuur greep in deze x....maar ik mag wel zeggen dat als mensen zulke stomme!!! vragen stellen als jij[en nog wat andere met je] dat ik je zeg dat je geen kind waard bent!!!!

lilian

zo hahaha ben toch niet de enige die er zo over denkt zie je wel!!!!

de goede woorden heb je gebruikt lilian!!!!

mier

Terug
Bovenaan