Wat ontzettend fijn voor jullie!! Hoe is het nu met je? Inmiddels zijn er weer wat weken verstreken.
Ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat.
Hier ben ik ondertussen weer begonnen met spuiten, in voorbereiding op de 2e iui. Dosis is wat verhoogd om te proberen wel twee eitjes te krijgen. Ik ben de 1e poging wel weer te boven gekomen. Ik houd me maar heel erg vast aan dat er in ieder geval wel een bevruchting heeft plaatsgevonden, ook al is het niet blijven plakken. . Om me heen ook weer veel zwangerschapsaankondigingen en ook heel erg dichtbij, in mijn eigen gezin. Dus dat was een turbulente tijd omdat we helemaal, tegelijkertijd, samen op zouden lopen, ware het niet dat het bij mij (weer) mis is gegaan. Voor hun de 1e probeer poging...(En gelukkig gaat bij hun alles goed, ik gun het ze ook heel erg natuurlijk). Soms is het alleen moeilijk om positief te blijven. Je komt in zo'n proces dat allerlei mensen om me heen zeggen van, ja loslaten. Maar dan lijkt het dus ook alsof het je eigen schuld is dat het niet lukt, als je ook gedwongen wordt er zoveel mee bezig te zijn. Met name dit soort trajecten. Terwijl ik denk dat voor iedereen waarbij het niet in het eerste jaar lukt, het vanzelf een soort obsessie wordt. (Bij 90% van de mensen in ieder geval).
Naja tot zover mijn klaag eventjes!
Inmiddels bijna 9 weken zwanger maandag heb ik weer een echo de 2e en ben dan 9 weken en 3 dagen. Veel last van misselijkheid en geur en niks wat smaakt. Ik moet zeggen dat wij heel nuchter in het traject zaten lukte het niet dan lukt het niet en probeerde ik het ook los te laten dat we er mee bezig zijn en gewoon bezig blijven met de dagelijkse sleur. Bij ons was het ook een soort wedstrijdje tussen mij en me broer , wij zijn al 2 jaar bezig en hun net paar maanden maar ze wilde het eerder als ons hebben, ik wilde het ook niet met hun erover hebben want het geeft alleen maar stress. Ook ik zag continue mensen op mijn Facebook mensen aankondiging maken over zwangerschap en heb geprobeerd gewoon blij voor ze te zijn en tegen mezelf te zeggen bij ons lukt het vanzelf ook een keer. Ik ben goed gaan kijken wanneer mijn eitjes goed waren en wanneer ze los lieten en heb dit ook besproken want elke keer had ik gevoel van dat we een dag te laat waren.
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en na twijfelen typ ik toch een bericht. Het is tegelijkertijd fijn om te lezen dat ik niet alleen ben maar ook vervelend om te zien dat zoveel vrouwen hier mee te maken hebben.

Wij zijn nu 3 jaar bezig, 4 miskramen verder en onlangs de 6de IUI behandeling gehad (+ 2 keer niet door gegaan, 1 keer door cystes en 1 x omdat er te veel eitjes waren gesprongen). Ik krijg gonal f en ovitrelle. Volgende week mag ik testen maar ik voel aan mijn lichaam al dat het niet gelukt is… althans dat vertel ik mijzelf.

Hebben jullie ervaring met karyotypering chromosoomonderzoek?

Hoe gaat het met jullie?

Liefs x
Fijn dat je bij ons aansluit ❤️. Ik voelde me in het begin ook totaal niet zwanger en dacht ik ongesteldheid buikpijn te hebben maar dit bleek achteraf niet dus ik duim voor je!

Inmiddels bijna 9 weken zwanger maandag heb ik weer een echo de 2e en ben dan 9 weken en 3 dagen. Veel last van misselijkheid en geur en niks wat smaakt. Ik moet zeggen dat wij heel nuchter in het traject zaten lukte het niet dan lukt het niet en probeerde ik het ook los te laten dat we er mee bezig zijn en gewoon bezig blijven met de dagelijkse sleur. Bij ons was het ook een soort wedstrijdje tussen mij en me broer , wij zijn al 2 jaar bezig en hun net paar maanden maar ze wilde het eerder als ons hebben, ik wilde het ook niet met hun erover hebben want het geeft alleen maar stress. Ook ik zag continue mensen op mijn Facebook mensen aankondiging maken over zwangerschap en heb geprobeerd gewoon blij voor ze te zijn en tegen mezelf te zeggen bij ons lukt het vanzelf ook een keer. Ik ben goed gaan kijken wanneer mijn eitjes goed waren en wanneer ze los lieten en heb dit ook besproken want elke keer had ik gevoel van dat we een dag te laat waren.

Fijn dat je bij ons aansluit ❤️. Ik voelde me in het begin ook totaal niet zwanger en dacht ik ongesteldheid buikpijn te hebben maar dit bleek achteraf niet dus ik duim voor je!
Fijn dat het goed gaat met de zwangerschap!

En welkom voor de "nieuwe" strijders hier..
Ik heb inmiddels 11 dagen geleden de tweede IUI gehad. Gelukkig met twee eitjes. Had wel veel last van de gonal F moet ik zeggen. Erg labiel.
Op dit moment heb ik ook 3 dagen al oplopende zwangerschapstesten. 7 dagen na de IUI (9dagen na de ovitrelle) had ik een negatieve test (wilde controleren of het uit m'n lichaam was).
Hoewel het natuurlijk heel erg fijn is dat er weer iets in mijn lichaam aan het gebeuren is overheerst de angst dat het weer mis gaat en durf ik niet eens voorzichtig blij te zijn. Het streepje is wel echt goed zichtbaar, zeker voor als ik bedenk dat het nog "zo vroeg" is (11dpo, maar op 9dpo dus ook al tot mijn verbazing een licht streepje). Naja, we wachten maar weer rustig af en ik ga nu niet meer testen tot de officiële testdag (over 3 dagen, dan zit ik op 2 weken na iui). (Als ik mezelf kan beheersen natuurlijk).

Terug
Bovenaan