Dag 2 van de gonal-f en zoals verwacht valt het nu al tegen. Vanmorgen flink moeten huilen en nu erg moe en lichte hoofdpijn. En dan de hoop dat ik niet meer dan 2 eicellen ontwikkel omdat ik er vorige maand uit mezelf al 2 had.

Dag dames,

Fijn om een plek te hebben om ervaringen te delen. Succes iedereen die al in een traject bezig is. @ZeelandIUI gefeliciteerd, wat mooi nieuws!

Wij zijn na 3 jaar en 3 maanden toch ook over stag gegaan. Het is nu wachten tot de eerste menstruatie en dan ga ik beginnen met hormonen. Aankomende woensdag de prikinstructie. Best spannend alles wat er zo op je af komt.

Mijn acupuncturist gaf mij de tip om warmtepleisters van de action te halen en deze op mijn onderrug (op je shirt) te plakken om warmte bij je baarmoeder te creëren zodat het eitje goed kan nestelen. Wellicht nog iets voor jullie om te proberen. Baat het niet dan schaadt het niet, het is in ieder geval niet verkeerd tijdens deze koude dagen.

Nogmaals succes iedereen en tot snel weer!

Hallo dionne,

Spannend dat je met het traject mag starten! Ik vond het prikken het meest spannend maar eenmaal als je begint word het steeds makkelijker.

En over de warmtepleisters, moet je die aanbrengen op de dag van de insaminatie? Ik wil dit zeker gaan proberen.

Succes en bedankt voor de tip. :)

Ik heb goed nieuws jongens. 3e iui is gelukt. Ik was 3 dagen over tijd en heb een test gedaan en Zwanger ❤️ nu hopen dat het goed gaat en blijft!
Ik ga duimen voor jullie ook!
Wat ontzettend fijn voor jullie!! Hoe is het nu met je? Inmiddels zijn er weer wat weken verstreken.
Ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat.
Hier ben ik ondertussen weer begonnen met spuiten, in voorbereiding op de 2e iui. Dosis is wat verhoogd om te proberen wel twee eitjes te krijgen. Ik ben de 1e poging wel weer te boven gekomen. Ik houd me maar heel erg vast aan dat er in ieder geval wel een bevruchting heeft plaatsgevonden, ook al is het niet blijven plakken. . Om me heen ook weer veel zwangerschapsaankondigingen en ook heel erg dichtbij, in mijn eigen gezin. Dus dat was een turbulente tijd omdat we helemaal, tegelijkertijd, samen op zouden lopen, ware het niet dat het bij mij (weer) mis is gegaan. Voor hun de 1e probeer poging...(En gelukkig gaat bij hun alles goed, ik gun het ze ook heel erg natuurlijk). Soms is het alleen moeilijk om positief te blijven. Je komt in zo'n proces dat allerlei mensen om me heen zeggen van, ja loslaten. Maar dan lijkt het dus ook alsof het je eigen schuld is dat het niet lukt, als je ook gedwongen wordt er zoveel mee bezig te zijn. Met name dit soort trajecten. Terwijl ik denk dat voor iedereen waarbij het niet in het eerste jaar lukt, het vanzelf een soort obsessie wordt. (Bij 90% van de mensen in ieder geval).
Naja tot zover mijn klaag eventjes!

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en na twijfelen typ ik toch een bericht. Het is tegelijkertijd fijn om te lezen dat ik niet alleen ben maar ook vervelend om te zien dat zoveel vrouwen hier mee te maken hebben.

Wij zijn nu 3 jaar bezig, 4 miskramen verder en onlangs de 6de IUI behandeling gehad (+ 2 keer niet door gegaan, 1 keer door cystes en 1 x omdat er te veel eitjes waren gesprongen). Ik krijg gonal f en ovitrelle. Volgende week mag ik testen maar ik voel aan mijn lichaam al dat het niet gelukt is… althans dat vertel ik mijzelf.

Hebben jullie ervaring met karyotypering chromosoomonderzoek?

Hoe gaat het met jullie?

Liefs x

Terug
Bovenaan