Heel vreemd ook dat ze bij jou zeggen dat ze het niet kunnen zien maar bij mij zeggen dat ze zien dat hij gesprongen is. 20mm doen ze denk ik bij ons ons maar als ik doortel vanaf vrijdag 16 dan zou dat dus zondag geweest moeten zijn. Als ze dan zondag mijn partner iets in hadden laten leveren hadden zij dat zondag alsnog in kunnen brengen ipv het advies om maar weer te vrijen zondag.
Vervelend dat ze ook niet willen kijken om jou gerust te stellen, is toch een kleine moeite?
Bij ons doen ze zondags niks. Wel op zaterdag. Ik heb ook elke keer het gevoel dat hij bij mij op zondag springt. Ik had vorige ronde op zaterdag 21 en maa dag de iui om half 12..

Onze laatste iui poging is niet gelukt, dus wij gaan verder met IVF. Met een bang hartje wel, nieuw traject, weer het onbekende, maar met een hogere kans dat het lukt.
Veel succes aan iedereen hier nog.

• Leuk
Waarderingen: PrPe
Hier ook even een update, van de eerste iui poging. Het is allemaal heel onduidelijk nog. Morgen is het 3 weken na de iui. Ik heb al een week positieve testen en inmiddels 3 bloedtesten gehad. Met wel genoeg hcg voor zwangerschap maar hele lage waardes dus heb een inwendige echo gehad. Daar was nog niks te zien . Vanochtend weer een testje gedaan, zelf. En hij is weer positief. Lijntje wordt niet minder maar ook niet veel dikker. Wel heel goed te zien. Dus ik weet niet of ik nog kan hopen. Komende maandag heb ik weer een bloedtest om te zien of de hcg gestegen is. Ik heb ondertussen ook gebloed (eerst oud bloed, vervolgens ook rood) en nog steeds heeel lichtjes. Het is sowieso anders dan een ongesteldheid, maar ik ben wel bang dat het misgaat/aan het misgaan is. Maar dan is het raar dat de testen positief blijven en mijn waardes verdubbelen toch.. Naja ben erg onzeker en zeker niet "blij". (Wel dankbaar dat er een bevruchting is natuurlijk!!! Maar ook heel bang dat het misgaat want m'n waardes zouden al veel hoger moeten zijn). Afwachten maar weer.

Hier ook even een update, van de eerste iui poging. Het is allemaal heel onduidelijk nog. Morgen is het 3 weken na de iui. Ik heb al een week positieve testen en inmiddels 3 bloedtesten gehad. Met wel genoeg hcg voor zwangerschap maar hele lage waardes dus heb een inwendige echo gehad. Daar was nog niks te zien . Vanochtend weer een testje gedaan, zelf. En hij is weer positief. Lijntje wordt niet minder maar ook niet veel dikker. Wel heel goed te zien. Dus ik weet niet of ik nog kan hopen. Komende maandag heb ik weer een bloedtest om te zien of de hcg gestegen is. Ik heb ondertussen ook gebloed (eerst oud bloed, vervolgens ook rood) en nog steeds heeel lichtjes. Het is sowieso anders dan een ongesteldheid, maar ik ben wel bang dat het misgaat/aan het misgaan is. Maar dan is het raar dat de testen positief blijven en mijn waardes verdubbelen toch.. Naja ben erg onzeker en zeker niet "blij". (Wel dankbaar dat er een bevruchting is natuurlijk!!! Maar ook heel bang dat het misgaat want m'n waardes zouden al veel hoger moeten zijn). Afwachten maar weer.

Sterkte, wat heftig! We duimen vanuit hier!

Net gebeld door de arts. We gaan deze komende maand toch IUI met lichte hormonen (gonal) proberen in de hoop dat ze het beter kunnen timen. Ze proberen dit max 6x maar als de kwaliteit van mijn partner 2x onder de miljoen zakt dan is dat eerder het beste. Zie wel op tegen hormonen want ik werd al depressief van de pil. Maar hopelijk is het maar kort en reageer ik er niet te heftig op. Toch bijzonder hoe je steeds je grens opschuift.
Omdat ik afgelopen maand uit mezelf al 2 eiblaasjes had is de kans wel groter dat er met stimulatie 3 groeien en dan doen ze helemaal niets die maand. Hopelijk gebeurt dat niet.

@f9GApK5Lg6ZYX77u heel veel succes en sterkte :)

@S-vrouw100 ik snap de onzekerheid en de roller-coaster zonder antwoorden. Hopelijk hebben ze maandag een antwoord. Veel sterkte en duim voor je. :)

@PrPe hopelijk werkt de iui voor jullie. Ik ben ook net begonnen met gonal spuiten. Qua bijwerkingen is het bij mij nu nog mild maar verschilt natuurlijk per persoon. In het begin had ik wel last van verhoging en was vaak ook misselijk maar nu valt het wel mee.

Maandag gaan ze kijken of de eicel groot genoeg is voor de volgende stap.

• Leuk
Waarderingen: PrPe
Terug
Bovenaan