Hier ook even een update, van de eerste iui poging. Het is allemaal heel onduidelijk nog. Morgen is het 3 weken na de iui. Ik heb al een week positieve testen en inmiddels 3 bloedtesten gehad. Met wel genoeg hcg voor zwangerschap maar hele lage waardes dus heb een inwendige echo gehad. Daar was nog niks te zien . Vanochtend weer een testje gedaan, zelf. En hij is weer positief. Lijntje wordt niet minder maar ook niet veel dikker. Wel heel goed te zien. Dus ik weet niet of ik nog kan hopen. Komende maandag heb ik weer een bloedtest om te zien of de hcg gestegen is. Ik heb ondertussen ook gebloed (eerst oud bloed, vervolgens ook rood) en nog steeds heeel lichtjes. Het is sowieso anders dan een ongesteldheid, maar ik ben wel bang dat het misgaat/aan het misgaan is. Maar dan is het raar dat de testen positief blijven en mijn waardes verdubbelen toch.. Naja ben erg onzeker en zeker niet "blij". (Wel dankbaar dat er een bevruchting is natuurlijk!!! Maar ook heel bang dat het misgaat want m'n waardes zouden al veel hoger moeten zijn). Afwachten maar weer.