IUI ronde 1 - mrt 2023

War jammer Frasserke. Kunnen jullie het deze maand wel zelf proberen? En ander volgende maand weer door!
Zo herkenbaar wat jullie zeggen over het niet lukken van iui. Als er niets is vastgesteld en alles wordt geoptimaliseerd met hormonen enz. Dan zou het toch moeten lukken..? Ik hoop dat we binnenkort wat goed nieuws hebben van een aantal op dit forum!
Even een vraagje, hebben jullie ruime tijd na inseminatie nog last van de hormonen? Ik heb al 1,5 week af en toe beetje kramp onder in mn buik. Beetje hetzelfde wat ik meestal heb paar dagen voor menstruatie maar nu dus al langere tijd aantal keren per dag.. en soms opvliegers snachts ??

Jaa deze maand inderdaad zelf proberen. Zou in theorie ook moeten kunnen... 
Ik had wel tot aan mijn menstruatie wat krampjes en was echt dagen misselijk (gelukkig niet te erg). Opvliegers heb ik nu met de medicatie überhaupt niet gehad. Maar hopelijk is het gewoon een goed teken voor je!!!

Wat een spanning allemaal. Heb uiteindelijk maandag toch de IUI gehad. Heb dinsdag heel duidelijk mijn eisprong gevoeld dus die is er geweest! Het ziekenhuis raadde ons ook aan om op dinsdagochtend nog te vrijen, ze zien in de praktijk dat dat helpt dus dat hebben we maar braaf gedaan ?
Nu afwachten en heel herkenbaar, ik voel van alles in mijn buik, ook een beetje krampen inderdaad. Of dat echt door de hormonen komt of doordat ik denk iets te moeten voelen durf ik niet te zeggen.
Fingers crossed en het enige wat we (helaas) kunnen doen is afwachten! 

Ik heb niet getest na de ovitrelle. Helaas is gisteren mijn menstruatie begonnen dus deze poging is mislukt ? we gaan gelijk door met de volgende ronde.
14 dagen zit.je misschien nog net op het randje dat het van ovitrelle zou kunnen zijn, maar misschien is het wel goed nieuws..! Als je overmorgen weer test dan zou de ovitrelle wel echt uitgewerkt moeten zijn denk ik.

Dag 27, exact 14 dagen na de inseminatie (kortere cyclus dan ik normaal heb). Ik snap dat je niet meer kon wachten, had er ook moeite mee haha. Ik hoop voor jou op beter nieuws!

Wat ontzettend balen Lola Lo!
Nu weer vol goede moed door naar de volgende ronde?
Gebruiker 104.... ben heel benieuwd of je lichte streepje is doorgezet naar een vette positieve test? 
Ik ruik momenteel beter dan mijn zwangere collega en heb veel last van mijn buik....
Maar ik moet nog 6 dagen wachten tot ik mag testen.... ?
Alweer een update vanaf jullie kant?

Spannend eefje!!
Gefeliciteerd gebruiker104!! Super fijn dat het zo snel voor je is gegaan! (Beetje jaloers natuurlijk?) lekker genieten van je zwangerschap!!
Ik moet nog 2 weken of iets meer wachten en dan kan ik pas weer aan een nieuwe ronde beginnen met IUI. Ik denk dat ik nu ergens mijn ovulatie moet hebben, maar ben geen testen aan het doen of aan het temperaturen, dus we zien wel. Ondertussen zelf nog maar een poging wagen natuurlijk.

Hey,
hier even wat stiller geweest. Twee vriendinnen zijn recent bevallen en hoewel ik super blij voor ze ben vind ik toch ook wel erg lastig. Zeker omdat het bij eentje niet gepland was en wij al zo lang bezig zijn. Ben nu ook de enige van de 6 dames zonder kind dus wel confronterend.
 Gefeliciteerd Gebruiker met je zwangerschap! Wat een geluk al na ronde 1 :)
Vervelend Frasseke dat de laatste ronde niet door kon gaan. Inmiddels wel weer gestart? Dus niet al over naar IVF?
Jij al nieuws Eefje? Spannend elke maand die symptomen bingo hè..
Fijn dat je het topic gevonden hebt Pizzas, doet mij iig altijd goed om m'n verhaal te delen.
Ik vroeg me af of jullie naast het traject ook nog andere dingen doen om de kansen te vergroten? Voeding/Levenstijl en andere tips?

Terug
Bovenaan