iui

Ik merk dat er best veel pogingen gedaan worden door sommige vrouwen. Het is toch zo dat de verzekering in Nederland maar 4 pogingen vergoed? 
hoe bekostigen jullie evt meerdere pogingen? En wat is de reden dat er na de 4e poging niet begonnen is met ivf? 

Hoi Gebruiker1006.. 
Wij zijn verzekerd bij Zilveren Kruis Ziezo en daar is er geen max voor IUI behandelingen. 
Wij dachten ook dat er een max was, hebben destijds contact opgenomen met de verzekering en die gaf aan dat de arts bepaald hoeveel behandelingen nodig zijn en  vergoed worden. Misschien een tip voor jou om ook contact op te nemen met de verzekeringen, weet niet of dit bij alle verzekeraars het geval is.  
Groetjes! 

Hi Lentekind, ik ben inmiddels zwanger na anderhalf jaar. Het was raak met de eerste poging IUI, ook in combi met gonal f. Nooit gedacht dat het meteen raak zou zijn na al die witte testen. Toch echt al 12 weken. Succes met alles! Ik duim voor iedereen waarbij het wonder nog op zich laat wachten

Hoi hoi gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn 
Wij hebben 8 aug onze eerste iui behandeling gehad en zitten nu dus op het wachtbankje
Kan haast niet wachten om te testen hoelang na de inseminatie testen jullie ? heb gelezen dat het kan tussen de 12 en 14e dag na de behandeling dan zou ik donderdag al kunnen testen maar liever wacht ik tot volgende week zaterdag dan is het de 14e dag 
Wat zouden jullie doen hier een erg ongeduldige miep☺️

Dankjewel Duimelijntje! En van harte gefeliciteerd. Was er bij jullie een reden waarom het natuurlijk niet lukte?

Caroline ik heb morgen iui poging 2 en ben nú al ongeduldig voor daarna, het wachten is echt moeilijk.
Ik zou gewoon je impuls volgen eerlijk gezegd, het is al zwaar genoeg, maar beetje mild zijn voor jezelf, als je niet kunt wachten gewoon doen ;).

Succes morgen lentekind  ik ga voor jullie duimen 
 hoelang zijn jullie al bezig?
dit was voor ons ronde 18 en 1ste iui . ik ga denk ik donderdag wel testen dat zegt mijn gevoel ook 
En voor de andere ook succes die nog in de molen zitten hopen dat het nu eindelijk eens gaat lukken dit is zo vermoeiend 
ik merk dat ik niet zo leuk ben voor mijn vriend ☺️

Succes Lentekindd! Ik hoop dat het een succesvolle ronde gaat worden! 
Duimelijntje gefeliciteerd! Wat fijn om een positief bericht te lezen.
Ik heb op 25 juli (nu 23 dagen geleden) iui gehad en nog niet ongesteld. Ik mocht vanaf dag 21 na de iui pas testen en dat heb ik rustig uitgezeten. 
Ik ga vanmiddag een test kopen en morgen weet ik dan meer. Ga er nog steeds vanuit dat mn cyclus gewoon door de war is van al die toegediende hormonen (clomid 50mg en pregnyl). Daarnaast nu ook best veel stress met het idee van 'zou het dan nu toch eindelijk echt raak zijn...

Terug
Bovenaan