IVF: kunnen follikels eerder springen?

Hoi Luna

wat een goed nieuws 13 eitjes!!
En dat het allemaal mee viel voor je is ook fijn.
Bij mij is ook alles goed gegaan, ik vond de punctie wel pijnlijk, maar heb het overleefd. Bij mij zijn er 10 eitjes gevonde, ook geen slechte score dacht ik zo!
Ik loop trouwens in Apeldoorn en Nijmegen, en jij?
Ik was om 8.10 uur aan de beurt.
Nu komen er spannende dagen voor ons aan he? Woensdag word ik gebeld of de eitjes bevrucht zijn en dan donderdag de terugplaatsing! Ik kan niet wachten!
Gebruik jij ook de utrogestan bolletjes?
Ik ga ook nu weer lekker op de bank liggen met een kruikje ;)

groetjes!!

Hoi Eva!

10 is ook een superscore! Ik zou al blij geweest zijn met 4 trouwens. Ik moet ook woensdag bellen en dan evt. terugplaatsing op donderdag. Ik loop in het MCA (Alkmaar) en VU in Amsterdam.

Vervelend dat jouw punctie wel pijnlijk was. Tis voor een goed doel moeten we maar denken.

Ik ga vanavond de eerste utrogestanbolletjes zetten. 3x daags 2.

Nou ik ga ff lekker een kopje thee zetten en een kruikje warm maken.

Spreek jullie weer!

xx Luna

Hey Luna

Hoe gaat het nu met jou buik? Bij mij voelt het nu als een lichte menstruatie, gaat allemaal prima :)
De bolletjes doen zijn werk ook, mijn borsten zijn super gevoelig!
Morgen word voor ons een spannende dag,   ben echt benieuwd hoe de eitjes het gedaan hebben. Wij doen trouwens ICSI.
En hemelvaart is een mooie dag voor de terugplaatsing! haha
Leuk om iemand gevonden te hebben die gelijk loopt!
Ik las hier al heel lang mee, maar verder weinig berichtjes achtergelaten.
Heb jij al leuke dingen gepland in de wachtweken om een beetje afgeleid te zijn?
Ik heb nu en volgende week vakantie dus dat is wel lekker, en de laatste   spannende week ga ik gewoon heel hard werken! Als donderdag het bij jou terug geplaatst word mag jij ook 5 juni testen neem ik aan?

Liefs

He Eva, gaat al een stuk beter maar met lopen voel ik me nog wel een oud vrouwtje. Voelt aan als heel stijf daarbinnen.
Mijn (.) (.) zijn ook heel gevoelig maar dat waren ze al tijdens het prikken van de Puregon.

Ik heb eigenlijk niks gepland nog. Mijn zoontje (5) heeft vanaf morgen 3 dagen vrij en het wordt volgens mij mooi weer, dus we moeten nog even kijken.

Wel spannend he allemaal, morgen bellen. Ben zo benieuwd, mijn hart zal wel in mijn keel zitten dan!

Als alles goed gaat en er is een terugplaatsing dan moet ik 2 juni en 4 juni een bloedtest doen, dat is dan 15 dagen erna. Moet jij langer wachten tot je mag testen?

xx Luna

hey Luna

Dus je hebt al een zoontje van 5? Is hij ook via ivf gekomen of via de natuurlijke manier?
Met zo'n kleine heb je iniedergeval lekker veel afleiding.
En het mooie weer is ook lekker, dan ziet de wereld er al een stuk anders uit.
Ik mag op 5 juni ( 18 dagen na de punctie) een thuis test doen.
Wel lekker dat jij zelf naar het ziekenhuis mag bellen, ik moet 2 uur wachten of ze bellen.. worden 2 lange uren denk ik.
Veel succes morgen!!

liefs

He Eva,

Ben je al zenuwachtig voor morgen? Ik ben best wel gespannen...

Mijn zoontje is op de natuurlijke manier gekomen. In augustus 2007 was ik weer zwanger maar heb een curretage gehad in november en sindsdien is er niets meer gebeurd, dus vandaar in de ivf beland.

Wat moet jij trouwens onwijs lang wachten voordat je een test mag doen zeg! Als ik wil mag ik op de 15e dag na tp thuis testen, maar dan krijg ik ook al een bloedtest, dus denk niet dat ik dat ga doen (zeg ik nu hahaha).

Om 10.15 uur moet ik meteen naar acupunctuur dus kan pas 's middags wat van me laten horen.

Heel veel succes he morgen!

xx Luna

hey Luna
Ik ben ook al een beetje gespannen hoor.. voor mijn gevoel zit het wel goed. Van de 10 eitjes moet er minstens 1 toch wel goed bevrucht zijn?
maar ja, je moet ook altijd rekening houden met het ergste.
Ik heb nog steeds last van mijn buik (auw) en ben ook een beetje chaggie tegen mijn vriend (arme jongen)
Doe jij er accupunctuur bij? Ik doe reiki.. bevalt heel goed.
Ook tijdens de hormonen spuiten heb ik er veel aan gehad.
Nu heb ik ook het gevoel dat ik er alles voor doe om het te laten slagen.
Fijn dat je zoontje wel op de natuurlijke manier is gekomen, maar vreemd dat het daarna niet meer lukte.
Jij ook veel succes morgen, ben erg benieuwd!!

Liefs

Hoi!! Hier goed nieuws!!

Er is bevruchting, dus morgenmiddag is de terugplaatsing. Hoeveel er uiteindelijk zijn bevrucht weten we nog niet dat horen we morgen.

Hoe is het bij jou gegaan Eva?

xx Luna

Terug
Bovenaan