IVF: kunnen follikels eerder springen?

hey Luna

Bij mij zijn er 3 eitjes bevrucht. Maar ze kon nog niets zeggen over de kwaliteit, dat horen we morgen.
Ik ben blij dat er een bevruchting heeft plaats gevonden, maar had wel meer dan 3 verwacht eerlijk gezegt. Ik hoop dat de kwaliteit een beetje goed is zodat we evt. ook nog in kunnen vriezen.
Morgen om 12 uur is de terug plaatsing, en bij jou?
spannend allemaal he?

liefs xx

He Eva,

Zeker spannend!! Ik moet om 15.30 uur. Hoe voel jij je verder? Hier gaat alles goed hoor!

xx Luna

hey Luna

Ik voel me verder prima. Wel een vies spul he, die utrogestan?
Als ik soms te hard ga zitten (ploffen op de bank hihi) dan voel ik mijn buik nog.
Vanaf morgen 2 weken over onze buik aaien ;) en daarna nog 8 maanden hoop ik ;)
xxx

hey Luna

Hoe is het vandaag gegaan bij jou?
heb je ook een mooie embryo in je buik zitten?
Ik vond het een heel spannend moment en heb hem ook in mijn baarmoeder zien glijden, en heb ook nog een mooie foto mee.
Helaas waren alle embryo's van B kwaliteit dus konden ze niets invriesen.
Op hoop van zegen dan maar.. anders zit er niets anders op dan weer zo'n elendige punctie..
Ben benieuwd hoe het met jou is gegaan!!

liefs

En nou lekker warm houden he Eva, dat mooie embryootje (schrijf je dat zo??) Jammer dat de rest van B-kwaliteit was. Ik hoop dat zo'n punctie voor jou gewoon niet meer nodig is!!

Ik lig nu lekker op mijn bedje met een warm kruikje op mijn buik.

Ik zat na het uitkleden te wachten en het duurde maar en het duurde maar. Komt de mevrouw terug en ze zegt "ze moeten even zoeken" Ieks zoeken?? Maar toen zei ze meteen dat het allemaal zulke mooie embryo's zijn dat ze niet goed kunnen kiezen en dus worden de meningen van meerdere mensen gevraagd en uiteindelijk is er een 9-cellige uitgekozen, die zag er volgens hun het mooiste uit.

Ik had trouwens 4 eicellen bevrucht van de 13. Degene die terugplaatste zei dat ze er wel meer hadden verwacht, maar dat daarentegen deze 4 heel goed door zijn gedeeld. Ik vroeg of de anderen dan 8 of 9 cellig waren. Ja zei ze en er is er zelfs eentje bij van 10 cellen. Die andere 3 gaan ze morgen weer bekijken of ze nog goed doordelen en dan mogen ze de vriezer in. Over 2 weken krijgen we daar dan een brief over. Echt super hoor!

Dus nu wachten en wachten en wachten tot 2 juni. Wanneer mag jij ook alweer testen?

Liefs,
Luna

hey Luna

Wat een goed nieuws dat jij een top embryo heb gekregen, en misschien nog in de vriezer! spannend.
Helaas hebben wij die extra kans niet.
Maar ik zet gewoon alles in op deze, en anders begint het allemaal weer van voren af aan.
Ik mag 5 juni (over 15 dagen) een thuis test doen
Veel sterkte de aankomende 2 weken, en we berichten nog wel! :)

Liefs

En toch blijf ik het gek vinden dat de een veel eerder mag testen dan de ander. Ik mag gewoon 3 dagen eerder testen dan jij, is toch vreemd?

misschien heeft dat er mee te maken dat ik een thuistest doe en jij een bloedtest? dan kunnen ze het namelijk eerder zien.
Doe jij nog extra dingen om de innesteling te bevorderen? ik heb ff zitten googlen en vond dat ze in Belgie vitamine E en 1 aspirine per dag voorschrijven.
dus ik ben net ff naar de drogist gefietst.
het kan altijd werken toch?
liefs xx

Terug
Bovenaan