IVF: kunnen follikels eerder springen?

He Eva,

De thuistest mag ik op dezelfde dag doen als op de dag van de bloedtest, maar ik denk niet dat ik dat ga doen hoor.

Ik heb speciale kruiden van de acupuncturiste die ik vanaf de dag van de terugplaatsing moet nemen. Verder niet.

Hoe voel jij je  nu? Ik heb af en toe wat last van krampjes in mijn onderbuik. Ben nog maar net 1 dag aan het wachten en het duurt nu al zo lang....

Liefs,
Luna

hey Luna

dat is zeker dan vreemd dat jij eerder mag testen. dat zal dan wel per ziekenhuis verschillen. het liefst zou ik ook eerder willen testen.. ben benieuwd of ik me in kan houden tot 5 juni. hihi
ik voel me verder goed, en heb net als jij af en toe krampjes en steekjes, beetje een ongi gevoel. ik denk dan maar, dan gebeurd er iig wel iets.
kon ik maar even in mijn buik kijken, dan kon ik zien of hij al mooi aan het verder delen is of aan het innestelen is.
worden slopende weken pffff...

liefs xxx

He Eva, hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles ok maar voel vandaag eigenlijk helemaal niks... behalve beetje pijnlijke boobs nog (dat is echt wel minder vergeleken met een week geleden). Wat duurt het lang he? Nog 1 ellenlange week, ze hebben nog nooit zo lang geduurd volgens mij.

Liefs,
Luna

hey Luna

Ik was ook heel benieuwd hoe het met jou gaat!
Met mij gaat alles prima. Alweer een week na de punctie, maar nog veel te lang voor de test..
Ik heb nog steeds steekjes in mijn buik. Zo irritant dat ik niet weet wat het is. Zal het een innesteling zijn, een groeiende baarmoeder of gewoon een menstruatie die eraan komt?
Ik zit steeds maar op internet te zoeken naar antwoorden, maar ja dat helpt helemaal niets, ik word daar ook niet wijzer van. Gewoon afwachten.
Verder doe ik heel rustig aan, heb deze week ook nog vanantie.
Mijn borsten zijn ook nog gevoelig, ook de ene keer meer dan de andere keer. Maar daar geef ik die pilletjes gewoon de schuld van.
Ik denk wel dat ik stiekem eerder ga testen. Als die dan negatief is, kan ik me of voorbereiden op een menstruatie of hij kan misschien een paar dagen later nog positief worden...
Alleen ik heb nog niet bedacht wanneer.

liefs xxx

Die steekjes dat klinkt wel heel positief hoor Eva!

Ik heb bedacht dat ik toch een thuistest ga doen een dag voor de bloedtest, 2e Pinksterdag dus. Kan ik me alvast voorbereiden op een evt. negatieve uitslag en een bloedtest kan na een negatieve test weer juist wel positief zijn... snap je het nog hahaha!

vind je dat positief klinken? ik word er juist heel onzeker van. Helemaal als ik lees dat de menstruatie ook eerder kan komen.
maar als jij het positief vind klinken word ik er vrolijker van.
het is ook zo'n onzeker gedoe allemaal pfff..
ik snap wat je bedoeld met eerder testen, het kan altijd mee vallen, en net wat je zegt, als hij wel negatief is kun je je ervast op voorbereiden. zo denk ik ook.
2e pinksterdag is wel een mooie dag :D

liefs xx

He Eva,

Ben moe moe moe! 2 nachten bijna niet geslapen, eerst van het onweer en gisteravond kreeg mijn zoon koorts. Hij is nu nog ziek, dus morgen blijft hij in ieder geval nog een dagje thuis. Ga ook zo naar bed toe, ff bijtanken.
Voel me verder net als anders, behalve dan dat ik pijnlijke boobs heb. Heb af en toe wel een steekje vooral in mijn linkerlies maar denk eerder dat dat mijn darmen zijn hoor. Ik zou nu toch anders wel eens wat meer moeten gaan voelen dacht ik. Kon ik maar ff naar binnen kijken, dan hoefde ik niet zo onzeker te zijn.

En hoe is het met jou?? Wat kruipen die dagen voorbij he?

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan