IVF: kunnen follikels eerder springen?

Oh nee he Eva!! Wat een domper is dat dan he? Ik had toch wel wat hoop voor je.. Hopen dat het toch te vroeg is geweest! En dan ook nog geen cryo's, dat is helemaal balen dan.

Ik kreeg vandaag een lichte bloeding, stelde niet veel voor en nu is dat weer weg. Ik denk dat het door de bolletjes komt dat het niet doorzet. Nou ja, morgen bloedtest en dan kan ik stoppen met die bolletjes verwacht ik.

Liefs,
Luna

hey Luna

Het was zeker een domper.. was er ook heel verdrietig om. maar toch in mijn achterhoofd gehouden dat ik te vroeg kan zijn met testen.
alleen nu ben ik vanmiddag lichtbruine afscheiding verloren.. kan het nog geen bloed noemen. toevallig dat jij ook vandaag een lichte bloeding hebt gehad. misschien komt het door de bolletjes dat het niet doorzet idd.
ik ben benieuwd naar je bloedtest morgen.
ik heb de hoop voor deze poging eigenlijk al opgegeven.. en ook geen cryo's.. dus alles weer van voren af aan pfff...
laat me morgen je uitslag weten en probeer goed te slapen vanacht!

liefs

Hoi Eva, hoe is het nu met je. Beetje geslapen?

De ongi lijkt nu echt door te zetten hoor. Had vanmorgen flink wat bloed. Vanmiddag om 13.30 uur kan ik bellen.

Ik denk aan je!

Liefs,
Luna

He Eva,

De bloeduitslag is negatief... maar dat had ik al verwacht. 22 juni hebben wij een gesprek met de IVF-arts en daar wordt o.a. uitleg gegeven hoe het verder gaat met de cryo's.

xx Luna

hey Luna

wat klote voor je zeg..  sorry dat ik dit zo zeg..
maar ik leef helemaal met je mee. we leven al 2 weken met elkaar mee!
dus de menstruatie is ook echt goed doorgezet bij jou?
had je ook eerst bruin bloed?
Met mij gaat het ook niet top.. ik heb nog steeds bruin bloed, maar niet veel.. af en toe een druppeltje, wel beetje menstruatie pijn.
vanmorgen heb ik maar even het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat het nog niets zegt, ik moet gewoon doorgaan met de bolletjes en vrijdag een test doen als de menstruatie nog niet is begonnen, en dat is bij rood bloed.
ohh.. ik word er echt gek van. Maar mijn gevoel zegt ook dat het niet goed is.
Hoeveel cryo's heb je nog?
Ik hoop dat je er snel 1 ( of 2) terug kan plaatsen weer en dat die lekker blijft zitten!
veel sterkte de komende tijd
liefs Eva

Hoi Eva,

Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat! Ik hoop dat het nog niet doorgezet is bij je... Spannende dagen he, bah!

Ik heb 2 cryo's, maar eerst moet ik weer een menstruatie hebben gehad voordat we verder kunnen hiermee. Dus over 3 weken eerst eens een gesprek met de arts pffff duurt weer lang...

xx Luna

hey Luna

Ýk heb nog steeds een beetje bruin verlies, dit is al de 3e dag.. echt heel vreemd.
een collega had dit ook bij 2 zwangerschappen dus die vond het juist positief.. daardoor krijg ik weer een beetje hoop, maar niet te veel, anders is de teleurstelling staks weer groot.
ik ga vrijdag (of zaterdag) nog een testje doen als ik geen rood bloed heb verloren.
hoe gaat het met jou? heb je het al een beetje kunnen verwerken?

liefs

hey Luna

ik heb vandaag negatief getest..  en begin nu ook ongesteld te worden..
ben er echt kapot van.
morgen het ziekenhuis bellen..
Wat een K.t zooi.. pfff

hoe gaat het met jou?

xxx

Terug
Bovenaan