IVF: kunnen follikels eerder springen?

hey Luna

Ik hoop dat je om nog een rede heel moe bent
we moeten nog geduld hebben he.. die dagen kruipen echt voorbij.. pas 1 week voorbij.. pfff
Ik ben ook super onzeker. Vind het ook moeilijk om positief te blijven. Misschien ook een beetje uit zelfbescherming.
Ik voel me ook niet echt anders dan anders, wel savonds om 11 uur nog honger.. dat vond ik wel gek. en ook nog steeds hier en daar een steekje.
Ga je nog steeds maandag een test doen? ik zit er ook over te twijfelen om er dan al 1 te doen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen!

liefs xx

He Eva,

Ben idd nog steeds van plan om maandag zelf een test te doen. Vanmorgen had ik zoiets van ik doe het zaterdag al . Ik wil het gewoon zooooo graag weten. Maar de kans dat het dan nog te vroeg is, is natuurlijk aanwezig, dus doe ik dat toch maar niet.... -ZUCHT-

Ik weet gewoon niet hoe ik die dagen om moet kijken, het is veel erger dan de wachtweken tijdens een "gewone"  maand. Dat komt natuurlijk omdat je zeker weet dat er een embryo zit en dat heb je anders niet.

Liefs,
Luna

hey Luna

Ik weet precies wat je bedoeld.. normaal zit je ook wel te wachten, maar dit is zo anders. dit is echt erop of eronder.. en je hebt er nu zoveel meer moeite voor gedaan.
ik ben bijna 2 maanden aan het spuiten geweest (kreeg tussendoor een cyste in mijn eierstok) en als ik aan de punctie terug denk word ik ook niet vrolijk.
daarom hangt er nu ook zoveel vanaf.
iedereen zegt tegen me, o snel gaat het he.. nog 1 weekje.. ik denk dan, snel?? nog 1 hele lange week te gaan!!
Heb jij het ook dat je het ene moment positief bent, en juist het andere moment weer negatief? ik heb dat wel..
nou we gaan nog lekker wat onzekere dagen tegemoet.. en laat het me weten als je getest hebt!!!

liefs xx

He Eva, mijn weegschaal slaat echt door naar negatief hoor. Mijn boobs voel ik nog maar een heeeel klein beetje en verder is het stil in mijn lijf...

En bij jou??

hey Luna

Ik dacht vandaag   nog, zal ze al een test hebben gedaan stiekem?
ik ben ook niet heel positief.. maar op sommige momenten wel weer. dan denk ik weer na over namen de baby kamer etc.
ik heb nog steeds steekjes in mijn buik. sinds vandaag zijn ze heftiger.
ik hoop echt niet dat het een aankomende menstruatie is.
mijn boobs voel ik ook nog een beetje, maar heb wel het idee dat het minder is als een paar dagen geleden.
Wat gek dat het bij jou verder stil is.. maar kan natuurlijk ook een goed teken zijn.
hou hoop!!!
maandag testen?? ik iig wel :) hou het niet langer uit.

xx

Hoi Eva,

Ik heb vandaag een testje gedaan.... negatief. Wat ik al dacht. Had gisteren last van kramp net alsof ik ongi moest worden. Wel vervelend dat ik nu die bolletjes moet blijven gebruiken tot tenminste dinsdag.

Voor jou klinkt het wel hoopvol hoor, die steekjes horen er echt bij. Ben benieuwd!

Liefs,
Luna

lieve Luna!

Wat vervelend dat de test negatief was..
maar dit hoeft nog niet te betekenen dat het mislukt is he? misschien ben je wel net iets te vroeg.
Ik snap dat je er nu rekening   mee houdt dat je niet zwanger bent, maar hou nog een klein beetje hoop en doe dinsdag nog een test. Want ik mag officieel vrijdag pas een test doen.
Probeer te genieten van je pinksterweekend, en ik hou je op de hoogte wat bij mij morgen de test zegt.

liefs

hey Luna

ik heb vanmorgen getest.. en helaas negatief..
het kan zijn dat het te vroeg is, maar hou niet te veel hoop. ik doe donderdag avond nog een testje, maar kan me nu wel voorbereiden dat het niet gelukt is.

liefs

Terug
Bovenaan