Hallo jonge moeders..
Ik ben ook zo'n jonge moeder.. ben 21 jaar en voor de 2de keer zwanger.. 1ste liep fout.. maar nu gaat alles goed.. ben nu bijna 14 weken zwanger.. ben hartstikke gelukkig.. ben getrouwd, woon samen.. hebben een dak boven ons huis.. we zijn nog steeds elke dag verliefd.. en wat is dan het verschil van iemand van 21 met dit allemaal of iemand van 30 die precies het zelfde heeft als ons!?
Ik zelf wilde al heel vroeg kinderen.. op mn 16 geloof ik al.. ik paste ook altijd op kinderen.. vooral op baby's .. 1 jaar lang op een pasgeboren baby van toen een vriendin van me.. dat was een foutje.. en zilde gewoon fulltime door werken.. dus had ik het kindje het 1ste jaar.. van 's ochtends 7 uur tot 's avonds 11 of 12 uur ( ik zelf zat toen in soort van ziektewet, was overspannen) dus was eigenlijk op mn 17de al bijna dag en nacht oppas mama!
Ik vind dat iedereen die de mening heeft dat dit te jong is voor kinderen.. een goede reden moet bedenken.. waarom? Als je eraan toe bent voel je dat gewoon.. het is niet zomaar een vlaag van woww ik vind een kind geweldig laat ik even zwanger raken.. daar denk je echt wel 10x over na..
Ik was zowieso altijd al niet zoals ander meiden van mn leeftijd.. die ginge alleen maar stappen en gek doen.. zo ben ik nooit geweest.. ik ging altijd al met oudere meiden om.. allemaal eind 20 begin 30.. klinkt raar maar het is echt zo.. met hun had ik meer gemeen dan meiden van mn eigen leeftijd.. of hun lopen achter of ik ga te snel ahha.. maar het gaat erom ik ben gelukkig.. en ben zwanger en vind het helemaal geweldig.. en wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe! geniet ervan!!
Liefs Chantal!!