Januari 2020 Baby

Hoi Saaartje, ik heb afgelopen november een miskraam gehad. Dus nu vind ik het ook allemaal ontzettend spannend! Bij ons heeft het dan ook bijna 2 jaar geduurd en was net met IUI begonnen, na 1 ronde mislukt een 'pauze' en toen ben ik weer zwanger geworden. Nooit verwacht! Alle hoop zat in de IUI.
Ik heb 28 mei, met 8,5 week, de eerste echo. Hoe kom ik die wachtdagen door haha, de tijd kruipt...

Ook ik mag eindelijk van forum van zwanger worden naar zwanger zijn wisselen!
Vorige week achter gekomen ik zwanger ben. Uitgerekende datum staat nu op 1 januari 2020! Super spannend. 23 mei eerste echo.. pfff kon ik de tijd maar vooruit spoelen.
Erge klachten heb ik niet.. soms voel ik niks en dat vind ik soms wel eng..
Jullie natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

[quote quote=10197409]
Hoi Saaartje, ik heb afgelopen november een miskraam gehad. Dus nu vind ik het ook allemaal ontzettend spannend! Bij ons heeft het dan ook bijna 2 jaar geduurd en was net met IUI begonnen, na 1 ronde mislukt een ‘pauze’ en toen ben ik weer zwanger geworden. Nooit verwacht! Alle hoop zat in de IUI.
Ik heb 28 mei, met 8,5 week, de eerste echo. Hoe kom ik die wachtdagen door haha, de tijd kruipt…
[/quote]
Hoi, ik hoop zo voor je dat je een gezonde voldragen zwangerschap krijgt!
Ja dat wachten is echt erg he..

Hee dames allemaal van harte gefeliciteerd!
Ik heb dinsdag een licht positieve test gehad en donderdag een hele overduidelijke ? maar ik kan het alsnog niet geloven..volgens de app 1 Januari 2020 uitgerekend. Dit is dan mijn eerste kindje.. Zo mooi maar ben zooooo onzeker. Wat voor kwaaltjes hebben jullie nu? 
Liefs Mila

Hoi Mila,
Heel erg gefeliciteerd! Spannend he!
Op dit moment ben ik heel erg moe, ik wil het liefst heel de dag slapen. Maar dat gaat niet, heb er nog 2 rondlopen haha 

Hi Mila
Hier ook nog ongeloof een beetje, mede doordat ik nog bijna nergens last van heb. Niet echt moe, af en toe alleen lichte krampjes en wat gevoeligere tepels. Verder aan het eind van de dag wat opgeblazen gevoel. Echte klachten dus niet. 
Vraag me soms daardoor af of het wel echt zo is maar zo'n 12 positieve testen later zal ik het wel mogen gaan geloven denk ik :-D 
Geniet ervan!

Terug
Bovenaan