Januari 2020 Baby

Hey Allemaal,
Wat een boel mooie berichtjes hier zeg! Ook ik ben zwanger, als waren we het niet aan het proberen. Drie positieve testen acher elkaar liegen niet ? 
ik vind het mega spannend en ben nog even aan het bijkomen van de schrik hier. Mijn vriend zit in het buitenland en komt dinsdag terug. 
Mag ik jullie ook volgen en misschien deelnemen in de appgroep?  Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
liefs uit Rotterdam,
Anne

Hallo allemaal,

na 11 maanden ook eindelijk zwanger!!
Ben 8 januari 2020 uitgerekend. 23 mei eerste echo ??
heb een mailtje gestuurd wil ook graag in de groepsapp.

groetjes,
Kim

Iedereen gefeliciteerd! Wij zijn er vandaag achter gekomen dat we zwanger zijn. Leuk zón groep. Hoeveelste kindje is het voor jullie ?

Hi dames,
Leuk al zoveel reacties!
Maandag 13 mei heb ik mijn eerste echo! Ook doe ik mee met Generatie R. Dus er zijn nog drie echo’s gepland. 
Donderdag 16 mei, woensdag 29 mei en woensdag 12 juni. 
Wel fijn zoveel exho’s!
Generation R is onderdeel van het Erasmus MC. In samenwerking met het Erasmus MC en partijen in de hele stad en een grote groep enthousiaste Rotterdammers, zijn wij op zoek naar factoren die van invloed zijn op gezondheid en ontwikkeling van moeders en hun kinderen.
Hier al veel last van stemmingswisselingen! Pffff!! Hebben jullie daar last van? Ik maak me best druk en dan maak ik me weer druk omdat ik me druk maak haha. Handig! 
Verder heel weinig kwaaltjes. Alleen een beetje duizelig af en toe! 

Liefs!

Hoi Jerlie,

wij hebben co-ouderschap dus niet alle kinderen zijn er altijd.

Als ze er zijn, dan komen ze tegelijkertijd, dat is inderdaad heel gezellig.

Altijd iemand om mee te spelen of wat te doen.

Groetjes!

Hoi dames! Gisteren positief getest, uitgerekende datum is 14 jan 2020. Wel grappig, mijn dochter van 7 was toen ook uitgerekend op 14 jan, maar beviel uiteindelijk op 26 jan.
Echo afspraak durf ik nog niet te maken, omdat ik in maart een miskraam heb gehad..
Nog meer dames die een miskraam hebben gehad hiervoor?  

Terug
Bovenaan