Januari 2020 Baby

Klopt christiane, ik heb 2 kinderen uit mijn eerste huwelijk, ben 10 jaar geleden gescheiden, en 9 jaar samen met mijn nieuwe man, ik ben 39 jaar, en het was een Verassing een cadeautje. Ik werd er wel onzeker van, kwa leeftijden maar het zijn grote broers nu dus miss is dit wel super bijzonder zo!
jaaa ik 27 mei, ik kan niet wachten. Ik heb vorig jaar januari na zes weken een miskraam gekregen. Dus ik ben alleen maar aan het duimen... zo spannend! Maar ik heb een soort onrustig gevoel in Mn lijf zal wel zenuwen zijn, wat druk in onderbuik moet veel plassen hoofdpijn Haha dus we blijven duimen. Durfde vandaag nog geen knuffeltje te kopen, stond ermee in Mn handen (dezelfde ala vorig jaar Jan) maar heb toch terug gelegd.
merk jij kwa buikomvang al wat? Ik heb echt een opgeblazen buik, Mn spijkerbroek knelt als ik gewoon zit? miss wel door de ijzer tabletten, dat Mn darmen vollopen... wanneer ga jij je kinderen vertellen dat je zwanger bent?

Hi Jerlie, ik vind het juist hartstikke leuk zo'n beetje een 'nakomertje'. Bij ons dus redelijk bewust meer tijd tussen nr 2 en 3. Ik ben 36 nu. 
Zou de meisjes nu al 't liefst het mooie nieuws vertellen omdat ik zó benieuwd ben naar hun reactie. Maar we wachten tot we weten dat alles goed is. 
Ik weet in elk geval zeker dat ze een baby helemaal te gek zouden vinden dus dat komt wel goed.
Ga 't wel al op moederdag aan mijn moeder vertellen. Daar kan ik niet mee wachten nl. Dan heb ik (naast mijn man) ook iemand om erover te kletsen. Ook wel fijn.
Ik durf nu ook nog niks te kopen. Spannend hè. 
Qua buik valt het nog mee maar de 3e keer gaat wel sneller dus aan het eind van de dag gaat bij mij de knoop los en een elastiekje er omheen zodat 't net wat beter zit ;-)

Hallo! 
Ik ben ook nu zwanger van ons 1e kindje! De uitgerekende datum via internet is 5-1-2020! Spannend! 
Hoe kan ik mij aanmelden voor de app groep ?

groetjes!

Goedemorgen! 

Leuk om te lezen dat er meerdere moeders zijn met al iets grotere kindertjes. Die van mij zijn 7, 10 en 11. Van manlief 13 en 7 jaar.
Zelf ben ik nog net een paar dagen 38 voordat de baby komt! 

Liefs

Wauw dat is een groot gezin bluppie, lijkt me heerlijk zo gezellig! Wonen ze fulltime bij jullie, of deeltijd?
mijn kinderen 2 jongens, een van 16, en een van 13 beide uit vorig huwelijk. Deze zwangerschap was niet gepland maar ik ben er zo blij mee, wilde eigenlijk altijd al een baby’tje van mij en mijn nieuw man, dus happy!
Wanneer ben je uitgerekend?

Ik wil het mijn moeder ook vertellen met Moederdag,twijfel alleen, ik wil het liever mijn kinderen eerst vertellen. Ik heb nu een jurkje aan, door mijn darmen echt een buik! Ik heb vanmorgen een derde test gedaan van de action, nu had ikvannacht om H3 al geplast, dus weer een streep maar niet mega vette streep.. vanmiddag maar een wat duurdere test, stom dit het is echt mijn onzekerheid omdat het vorig jaar januari misging, toen was het ook een Verassing, we probeerden altijd wel rekening te houden met wanneer eisprong was.. maar nu voelde ik het achteraf gelijk...  ooo al die gedachtes hahaha 

Terug
Bovenaan