Januari 2020 Baby

Hallo allemaal, vorig jaar heb ik miskraam gehad. En afgelopen week positief getest (week5) en ben ook in januari uitgerekend. Ik heb pas in juni eerste echo, best spannend.

Hallo!
Vorige week positief getest. Nu ben ik 5 weken zwanger en op 10-01-2020 verwachten wij ons eerste kindje.
Op 24 mei hebben we de eerste afspraak bij de vk. We kijken er naar uit.

Valt me op dat sommige van jullie al snel een echo hebben, ik heb de 21e alleen het intake gesprek maar nog geen afspraak voor (termijn) echo en ben 4 januari uitgerekend. Hebben jullie die zelf aangevraagd? 

Wij krijgen bij onze praktijk rond 8 weken een vroege echo en rond 12 weken termijn echo. Als ik eerste echo heb ben ik volgens officiële berekening 7+5.
Volgens mij is het ook een beetje per praktijk anders en is alleen termijn echo standaard, vroege is bij ons een soort cadeautje 

Hi dames,
Wij hebben over 2 weken eerste afspraak bij VK. Onze eerste kindje dus alles is nieuw ? 
Eerste afspraak bij VK zou ik 6w3d zijn. Nu vraag ik me af of er dan al "iets" te zien is (hartje wat klopt?). Heeft iemand hier ervaring met zo'n vroege eerste echo? 

Ik had in maart een miskraam. En vorige week (bij 6w3d) daarom een echo.. Kijken of er daadwerkelijk wat in zat. Er was een embryo te zien met een kloppend hartje ?

Hey ladies,

vanmorgen eerst bijna gespuugd omdat kinderen met broodje ei op bed voor mijn neus stonden haha.
Later op de dag ineens een beetje bloed, van schrik een test gedaan. Teststreep was donkerder dan de controle streep en heb nog steeds mega veel symptomen.
Hopelijk is dit niet weer een begin van een miskraam......

liefs

Terug
Bovenaan