Januari 2020 Baby

Hoi Allemaal,Op 5 maart heb ik een miskraam gekregen bij 9wkn. Was ervan overtuigd dat het deze ronde niet raak was, maar afgelopen zondag toch een positieve test in handen.Uitgerekende datum schat ik op 17 januari.. 11 juni staat de echo gepland.. spannend!Meld me graag aan voor de fb pagina

Ik heb afgelopen zaterdag test gedaan en die was positief! Ik ben rond 13 januari uitgerekend! 29 mei eerste echo in het ziekenhuis, wij waren bezig met iui maar toch ‘zelf’ zwanger geraakt! 

Hi Meiden. 
Ik heb sinds zondag een hele lichte posieve test gehad en test nu elke ochtend en hij loopt donkerder op nu. 
Als ik goed reken ben ik 21 januari uitgerekend. Ik heb verder totaal nog geen symptomen, dit maakt mij best onzeker. Voelde jullie al wel wat met 4 weken? En wanneer zou ik de huisarts of verloskundige bellen? Is ons eerste kindje  dus allemaal nog nieuw. 

Trouwens gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik hoop dat het voor iedereen voorspoedig en goed gaat. 

Liefs,
Patricia 

@Patriesn je mag gelijk de verloskundige bellen, zodra je een positieve in handen hebt. 
Mocht je het leuk vinden, we hebben een geheime fb groep.. voeg Bobien Fonk toe.. en dan nodig ik je uit voor de groep.. 

@RMoona
Oké dan ga ik die vanmiddag bellen??
En je bedoelt op Facebook jou toevoegen? Heb je opgezocht en zie dan een afbeelding there s a miracle growing in you. Zien mensen dan in mijn lijst niet dat wij nu bevriend zijn? Want niemand weet het namelijk nog 

Ik meld me ook!
Afgelopen zondag een positieve test. De uitgerekende datum weet ik niet goed ivm een onregelmatige cyclus.
Ik ga vanmiddag de VK bellen en heb ook geen kwaaltjes..

Terug
Bovenaan