Januari 2020 Baby

Hoi Moontje,
Wij hebben het op moederdag mijn moeder verteld en dag later mijn zusje.
Vind het ook enorm moeilijk om niks te zeggen. Heb al 2 meiden van bijna 7 en 9,5. We vertellen het hen over paar weken als 1e echo goed blijkt.
Jij al plannen om te gaan vertellen?

Ook ik ben zwanger (eerste keer) en uitgerekend op 5 januari. Ben benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren, lees graag mee. 

Heb geen Facebook dus hoop dat er hier ook nog berichtjes worden geplaatst :)
Wat zijn hier de ervaringen van meiden die zwanger zijn van de 2e (of 3e) met jullie buik? Het liefst hou ik het nog even voor me maar die buik lijkt wel met de dag te groeien.... echt heel anders dan met de eerste.

Hoi allemaal!
Iedereen gefeliciteerd! Ook ik ben uitgerekend in januari 2020. Durf alleen nog niet helemaal hieperdepiep te zijn. Begin april een echo gehad bij 8 weken, maar helaas geen kloppend hartje, missed abortion dus (bij +/- 5 weken was het gestopt met groeien). Heel heftig was dat! Gelukkig is de miskraam na deze echo vrij snel vanzelf op gang gekomen.
Niet meer ongi geweest, en nu dus heel snel weer zwanger. Meerdere testen gedaan omdat ik bang was dat er nog 'oud' hcg in m'n lichaam aanwezig was, maar het streepje wordt gelukkig donkerder. 28 mei een vroege echo, omdat het nu toch wat spannender is vanwege de mk. Wat gaan de dagen langzaam zeg....

Ook ik mag me aansluiten. Volgens de officiële berekening ben ik 15 jan uitgerekend, maar dit is mijn 1e cyclus na een miskraam en heb ergens het idee dat mn eisprong wat later was. Maar dat zal een echo straks uitwijzen. 
Voel me wel ontzettend moe en met vlagen misselijk. Ben wel erg opgeblazen. Dat zit me vooral in de weg, maar we mogen nog niet klagen?

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! 
Ik sluit me graag bij jullie aan. Vanochtend een licht, positieve test in handen. Donderdag nog een keer testen. 
Ik verwacht ergens eind januari uitgerekend te zijn.

Hoi Gebruiker10126425,
nou ik heb hetzelfde idee... 
Ik ben zwanger van ons tweede kindje en mijn buik lijkt ook wel sneller te groeien dan bij de eerste.. niet normaal. Hoef nu al geen riem meer om ?
Voor de rest voel ik niet zo veel. Alleen wel veel afscheiding bah.

Terug
Bovenaan