Januari 2020 Baby

Meiden...

Even een vraagje van mijn kant. Gisteren had ik ineens bruin slijm tijdens het afvegen ben op dit moment 5 weken zwanger. Weten jullie wat dit kan zijn? Het is inmiddels ook weer weg.. (innestelingsbloeding heb ik al gehad, precies hetzelfde slijm was het, toen was het ook bruin slijm/afscheiding)

Hoor graag van jullie...

Het kan van alles zijn. Ik had een kleine bloeding gehad doordat mijn darmen niet mee werkte. Ik moest zoveel kracht zetten dat er een bloedvaatje in mijn vagina sprong. En een paar dagen later had ik ook bruine afscheiding. De vk zei bruin is niet zo erg dat is oud bloed wat er nu pas uit komt. Ik moch toen wel voor een echo komen om te kijken of het nog goed was. 

Hallo aanstaande moeders!?‍♀️
ik ben uitgerekend 24 jan 2020. Aankomende woensdag al afspraak bij de gynaecoloog! Vind het super spannend (reden dat ik al zo vroeg naar de gynaecoloog moet is, dat ik diabetes type 1 heb, misschien meerdere dames hier die ook diabetes type 1 hebben??)
Geniet ervan iedereen!

Wij hadden helaas afgelopen week een echo zonder kloppend hartje bij de verwachte 8 weken 2 dagen, teruggezet naar 6 weken 1 dag en komende woensdag de echo met de definitieve uitslag. Verloskundige heeft ons verteld dat de kans het grootst is dat het niet goed is, nu afwachten tot woensdag. Zo zit je in de positieve flow en ineens weet je niet meer wat je wel en niet goed voelt aan je lichaam. Spannende week. Succes allemaal en geniet van jullie zwangerschap 

Hallo allemaal!
Vandaag 3 positieve zwangerschaps testen! We konden het samen maar niet geloven dat het nu naar bijna 2 jaar toch gelukt lijkt te zijn. 
11-06 zouden we naar de gyneacoloog gaan om de medische molen in te gaan. Maar deze afspraak is nu afgezegd en staat er een afspraak gepland voor een echo met 8 weken! Zo ongeloofwaardig is het nog. 
De uitgerekende datum voor nu staat op 31-01-2019! 
Hoe gaat het inmiddels allemaal met jullie?!
Groetjes Madelon

Hallo aanstaande mama's,
Na ruim 2 jaar eindelijk vorig weekend een positieve test! Voor nu via de app op 31 januari uitgerekend.
Ik voel mezelf goed behalve op wat standaard kwaaltjes na  ;) zoals moe, gevoelige borsten, soms wat steekjes of krampjes in mijn buik. Maar voor mijn gevoel valt het allemaal erg mee.
12 juni hebben we de eerste echo met 6,5 week. Super spannend en nu al de dagen aan het aftellen zodat ik kan zien dat alles goed is met de kleine. 
Maar jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd en dat we allemaal maar een gezonde zwangerschap tegemoet gaan!

Hallo aanstaande mama's,
Na ruim 2 jaar eindelijk vorig weekend een positieve test! Voor nu via de app op 31 januari uitgerekend.
Ik voel mezelf goed behalve op wat standaard kwaaltjes na  ;) zoals moe, gevoelige borsten, soms wat steekjes of krampjes in mijn buik. Maar voor mijn gevoel valt het allemaal erg mee.
12 juni hebben we de eerste echo met 6,5 week. Super spannend en nu al de dagen aan het aftellen zodat ik kan zien dat alles goed is met de kleine. 
Maar jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd en dat we allemaal maar een gezonde zwangerschap tegemoet gaan!

Terug
Bovenaan