Januari 2020 Baby

Gefeliciteerd meiden!
Na eigen berekening verwachten wij 30 januari 2020 ons eerste kindje!
11 juni hebben wij de eerste echo! Kan niet wachten

Allemaal gefeliciteerd! ❤️
Ik ben nu 5 weken zwanger!
Een spannende tijd na een heftig jaar (13/6/2018 operatie bbz en daarna postnatale depressie).
3 juni eerste echo! Volgens eigen berekening rond 26-1/29-1 uitgerekend ?

Eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien en voorlopig uitgerekende is vastgesteld op 6 januari. 
Over 2,5 week de 'echte' termijnecho.
Vanmiddag meteen onze 2 dochters (bijna 7 en 9) verteld dat we in verwachting zijn. Hun reactie was de aller mooiste. Zoveel liefde.
Geniet ervan allemaal en gefeliciteerd!

Gisteravond de eerste echo gehad, extra spanning nu vanwege de eerdere missed abortion/miskraam. Maar... een kloppend hartje!!! Heeel blij mee!! Het blijft wel spannend, geen onbevangen zwangerschap meer vanwege de nare ervaring, maar we blijven positief :)..

Hoii
Ik ben ergens half januari uitgerekend :). Zit nu voor vijf maanden op Aruba voor zendingswerk, ben pas 1 juli weer in Nederland, dus moet tot dan wachten met een echo, vind ik wel lastig... 

Vraagje, ik ben nu 8 weken +3 dagen zwanger en mijn spijkerbroeken zitten écht niet lekker meer. Ik krijg er uiteindelijk buikpijn van. Thuis draag ik ze met de knoop los maar op werk kan dat natuurlijk niet. 
Dit is mijn 3e zwangerschap. 
Wie is ook al (vroeg) overgestapt op positiekleding? 

[quote quote=10207185]Vraagje, ik ben nu 8 weken +3 dagen zwanger en mijn spijkerbroeken zitten écht niet lekker meer. Ik krijg er uiteindelijk buikpijn van. Thuis draag ik ze met de knoop los maar op werk kan dat natuurlijk niet. Dit is mijn 3e zwangerschap. Wie is ook al (vroeg) overgestapt op positiekleding?[/quote]
Hoi, probeer met een elastiekje de knop vast te houden. En gefeliciteerd! 

Ik moet me helaas hier ook weer afmelden. 
Gisteren is het misgegaan. 
Wel ontzettend k*t natuurlijk, maar omdat ik asherman heb waaraan ik nog geholpen moet worden was het al heel bijzonder dat ik zwanger geworden ben en was de kans ook ontzettend groot dat het mis zou gaan. Maar je krijgt natuurlijk toch de hoop dat het het goed zou kunnen gaan, dus het is flink balen. 
Ik wens jullie allemaal een heeeel goede zwangerschap!

Terug
Bovenaan