Januari 2020 Baby

Hallo aanstaande mama’s 

hier ook 2 weken geleden een positieve test! 
Aanstaande dinsdag 4 juni naar de verloskundige! 

Eigen berekening 21-01-2020 uitgerekend ❤️

[quote quote=10207438]
Wij hadden helaas afgelopen week een echo zonder kloppend hartje bij de verwachte 8 weken 2 dagen, teruggezet naar 6 weken 1 dag en komende woensdag de echo met de definitieve uitslag. Verloskundige heeft ons verteld dat de kans het grootst is dat het niet goed is, nu afwachten tot woensdag. Zo zit je in de positieve flow en ineens weet je niet meer wat je wel en niet goed voelt aan je lichaam. Spannende week. Succes allemaal en geniet van jullie zwangerschap
[/quote]
Houd moed! Ze hebben ons ook verteld dat we 70% kans hadden op een miskraam. Maar een week later een prachtige echo gehad. Heel veel soortgelijke verhalen gehoord dat het toch te vroeg bleek. ?

Dank voor je berichtje, ik lees zowel goede verhalen als minder goede verhale,  gelukkig is de week bijna voorbij en weten we meer en kunnen we verder met wat komen gaat. 

Spannend Marieke! Ik duim voor goed nieuws aankomende woensdag!
Hier vanaf zaterdag licht bloedverlies. Wat wordt je hier onzeker van. Wij hebben de eerste echo over 2 weken...

Ja ik heb ook een positieve test gehad, 4 mei al. Volgens mijn eigen berekening is de datum 14-01-2020. We hebben aanstaande vrijdag 7 juni de eerste echo, ben zeer benieuwd.  Fingers crossed. 
Voor mij het 2e kindje, onze zoon is 2 jaar en 9 maand oud. 
Helaas meteen heel veel klachten, een déjà vu gevoel van de eerste keer. Man man man wat voel ik me beroerd. Ben misselijk de hele dag, vorige keer was dat weg zodra hij geboren was en kon ik daarna direct 4 boterhammen bunkeren. Hoop dat het nu bij 12 weken blijft maar kan het niet helpen om nu het even niet te overzien! 
Gefeliciteerd dames! 

Hallo Dames!
allereerst natuurlijk gefeliciteerd voor alle die zwanger zijn! ?
ik heb vandaag mijn echo gehad en ben nu 9wkn. Ik ben uitgerekend op 7 januari 2020.  Ik ben 19 januari 2019 bevallen van mijn eerste kindje.. dus ik krijg nu binnen een jaar mijn tweede kindje.. jeetje wat was dat schrikken! Iemand anders hier ervaring mee?? 
Ik ben echt dood moe, dat herken ik van mijn vorige zwangerschap. Ik val gewoon in slaap tijdens mijn werk ? Verder lage bloeddruk dus daar ook last van, met de misselijkheid gaat het wel redelijk. 
Ik ben vooral blij als het eerste trimester voorbij is.. de vorige zwangerschap voelde ik me daarna een stuk beter. 
X

Hoi Milou, 
Dat is zeker even schrikken, wel heel leuk voor de kindjes straks maar in het begin flink aanpoten! Ik heb er geen ervaring mee, aantal vriendinnen van mij wel en de band die ze nu hebben de kindjes is prachtig om te zien! 

Hee Jos!
de mensen die ik inderdaad ken waarbij de de kindjes ook kort op elkaar zitten daarvan hebben de kindjes inderdaad een bijzondere band! Dus daar ben ik ook wel positief onder. Nu hebben mensen ook tweelingen dus moet het voor mij ook mogelijk zijn om twee baby’s tegelijkertijd op te voeden hahah. Wel lijkt me de zwangerschap met een baby erbij heel zwaar. Maar goed ook dat gaat vanzelf weer over he. 
X

Terug
Bovenaan